![]() |
Morel bevestigd verdeeldheid bij VB en stipt het nog eens aan.
In de krant HLN staat Morel op plaats nummer 10 van de 100 Belgen van 2009.
Ze bevestigd nogmaals de verdeeldheid die er binnen haar partij heerst. Ook haar "verzet" laat ze zeker niet los, maar namen noemt ze niet. Je kan ook tussen de regels lezen dat ze stilletjes hoopt op een revanche. Tijdens mijn ziekte hebben enkelen aan de top mijn sporen uitgewist.Precies van: we hadden nooit gedacht dat die nog zou terug komen... Ik heb me te lang in de rol van ruziemaker laten duwen.Als ze je eerst naar de reservebank sturen en daarna zelfs van de bus smijten, weet je hoe laat het is. Ik wil gerust supporter zijn, maar dan voor de JUISTE mensen op het veld Ze hebben nu anderhalf jaar tijd om te bewijzen dat hun keuze voor een kleine groep en harde lijn de juiste is... |
Nu is het wachten op Brugge veilig & leefbaar :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, maar als ie hier vandaag niet reageert op dit bericht krijg ik visioenen van een door een ongeval haast dodelijk gewonde BVL die zich over de grond naar de computer sleept "Ik moet reageren... ik moet gaan lachen met het blok dat me m'n zitje niet gunde". We zijn in de dagen van vrede en ik wens die mens dat niet toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker nu hij in deze tijd graag een aperitief van pure azijn tot zich neemt. |
Het is onze lieve dame uit Schoten die dat liet optekenen door HLN, niet "de man van Brugge". De goede man heeft duidelijk een uitgesproken haat/liefde verhouding met "die Partei" - hij kan alleen maar de "top" niet uitstaan (en terwijl die "top" het "toppunt van democratie" voorstelt...)
|
Zucht... mensen, de dt-regel is echt niet moeilijk hoor...
|
Citaat:
@Roger. Die haat/liefde klopte in de laatste jaren van mijn verblijf aldaar. Pakweg van 1997 to 2000. Sindsdien is het pure minachtig/walging. Met de vraag wat ik daar ooit in heb gezien. En wat die top betreft, niet iedereen over dezelfde kam scheren. Spijtig genoeg gold/geldt daar ook dat 'de trouwen geen macht hebben, de machtigen geen trouw'. Die wijsheid heb je zeker al door. ;-) |
Citaat:
![]() |
De vraag is: Waar is Morel en waar is Vanhecke ? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het VB zou die strubelingen intern moeten houden.
Dit is heel slecht voor het imago van de partij. Nu ja, wij kunnen er maar wel bij varen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het VB zal niet veel stemmen verliezen aan de Belgicisten. Eerder aan N-VA inderdaad, heel wat minder aan LDD want daar zat het in 2009 ook niet zo best.
|
Citaat:
Op wie stemden de mensen in 2007? Op wie stemden de mensen in 2009? Wat was hun intentie een half jaar voor de verkiezingen? Wat hebben ze uiteindelijk gestemd? Wanneer hebben ze besloten voor die of die partij te stemmen? Waarom hebben ze voor die of die partij gestemd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be