![]() |
Allochtone studenten zijn van plan om een allochtonenpartij op te richten
Een groep allochtone studenten uit Vlaanderen hebben plannen om een allochtonenpartij op te richten. De deelnemers zijn voornamelijk Turken en Arabieren, maar daartoe beperkt het zich niet.
|
Eigen volk eerst ?
|
ALLE volkeren GELIJK
|
Citaat:
|
Citaat:
een bepaalde groep van mensen op te richten... |
Citaat:
Het is een vorm van moderne wiskunde : de zuivere islamtechnocratie is de binnenste cirkel en die zit vervat in steeds grotere cirkels die uiteindelijk de ganse mensheid bevat - dit is enigszins afwijkend van ideologieën die grote groepen gewoon uitsluiten, maar het komt in de praktijk ongeveer op hetzelfde neer. Hoe definieer je overigens duidelijk een of andere groep ? Ik ken alleen maar individuën met een deelidentiteit : ze zijn bv. moslim en anderlechtsupporter, en belg en europeaan enz.. Alle mensen hebben 99,9 % van het DNA gemeenschappelijk en van de groepen die zeer veel gelijkenissen hebben met elkaar dus waarvan die 0,1 % verschil nog kleiner is, is het beste voorbeeld de "Palestijnen" en de "Israëliërs" : die lijken dus genetisch gesproken nog sterker op elkaar dan Vlamingen en Hollanders ! |
Citaat:
Goed nieuws voor de rechtse partijen trouwens. Zo gaan alle allochtonen stemmen op deze partij en krijgen de linkse rakkers massaal minder stemmen. Voor rechts is dit natuurlijk nieuws om wederom meer stemmen te rondselen. |
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen jullie echts niets zelf bedenken zonder dat islamitisch opdringerig gedoe? Evolueer toch eens. We leven in de 21ste eeuw, niet in de 7de. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik richt morgen een partij op voor enkel blanke Christelijke werkende hetero's.
Eens zien hoelang ze mag blijven bestaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk vind ik dit schitterend nieuws. Dat het moslimgeknuffel de groenen en de sossen in de eerste plaats zuur gaat opbreken,bezorgt me eigenlijk immens leedvermaak. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be