Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het flairforum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133256)

Nelle 30 december 2009 15:40

Het flairforum

Post hier al je flair-vragen!

Jazeker 30 december 2009 16:41

Mijn vriend vind mijn schaamhaar te blond. Ik weet dat ie er eerlijk over is, maar hij is vol van het bruine schaamhaar van mijn beste vriendin. Ik weet niet of hij een excuus zoekt om me te dumpen gezien ik ook wratten heb over mijn hele lichaam en 5 armen waarvan maar twee volgroeid zijn.

Pericles 30 december 2009 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4517915)
Mijn vriend vind mijn schaamhaar te blond. Ik weet dat ie er eerlijk over is, maar hij is vol van het bruine schaamhaar van mijn beste vriendin. Ik weet niet of hij een excuus zoekt om me te dumpen gezien ik ook wratten heb over mijn hele lichaam en 5 armen waarvan maar twee volgroeid zijn.

Een burka aandoen tijdens het vrijen. Voila, probleem opgelost. ;-)

Pericles 30 december 2009 16:52

Nelle, waer bestu bleven, mi lanct na di gheselle mijn.

From_Vlaanderen 30 december 2009 16:57

Hoi iedereen.

Ik heb 4,5 week geleden een borstvergroting laten doen, (240cc boven de spier via borstplooi)
De littekens heelde heel langzaam maar tot vorige week zag alles er redelijk goed uit.
Nu zijn mijn wonden opengesprongen, ik kon wel huilen gezien mijn pc heeft gezegd dat wanneer het echt open is mijn protheses eruit moeten.
Ik heb geen ontsteking/infectie echter staan mijn wonden wel erg open. De 2e huidlaag is zichtbaar maar gelukkig niet kapot.
Ik smeer er elke ochtend en avond antibiotica op en dek het af met een gewoon gaascompres op aanraden van mijn pc.
Mijn pc zei dat het vanzelf dicht zou moeten groeien en hij het niet dicht kan plakken of hechten.
Heeft iemand hier ervaring mee, zoja, deel aub wat tips ik ben namelijk zo bang dat alsnog mijn protheses eruit moeten.
Ook vraag ik me af of s'nachts zonder bh slapen niet beter is voor mijn wondjes? En of ik misschien een beter soort compres kan gebruiken dat meer ademt. degene die ik nu gebruik zijn redelijk dik.
Alvast hartelijk dank!

Groetjes Belgje

Pericles 30 december 2009 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4517932)
Hoi iedereen.

Ik heb 4,5 week geleden een borstvergroting laten doen, (240cc boven de spier via borstplooi)
De littekens heelde heel langzaam maar tot vorige week zag alles er redelijk goed uit.
Nu zijn mijn wonden opengesprongen, ik kon wel huilen gezien mijn pc heeft gezegd dat wanneer het echt open is mijn protheses eruit moeten.
Ik heb geen ontsteking/infectie echter staan mijn wonden wel erg open. De 2e huidlaag is zichtbaar maar gelukkig niet kapot.
Ik smeer er elke ochtend en avond antibiotica op en dek het af met een gewoon gaascompres op aanraden van mijn pc.
Mijn pc zei dat het vanzelf dicht zou moeten groeien en hij het niet dicht kan plakken of hechten.
Heeft iemand hier ervaring mee, zoja, deel aub wat tips ik ben namelijk zo bang dat alsnog mijn protheses eruit moeten.
Ook vraag ik me af of s'nachts zonder bh slapen niet beter is voor mijn wondjes? En of ik misschien een beter soort compres kan gebruiken dat meer ademt. degene die ik nu gebruik zijn redelijk dik.
Alvast hartelijk dank!

Groetjes Belgje

Het enige wat helpt is de zaak volgieten met beton. Voila, probleem opgelost.

filosoof 30 december 2009 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4517915)

Dat wisten toch al.

Jazeker 30 december 2009 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4517936)
Dat wisten toch al.

wisten wie? Mijn vriend houdt niet van mensen die niet kunnen schrijven.

Pericles 30 december 2009 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4517936)
Dat wisten toch al.

Zijt ge zat filosoof? Ge vergeet precies een paar woorden. ;-)

Jaani_Dushman 30 december 2009 17:06

Doe boterkoekje de groeten!! :-D

From_Vlaanderen 30 december 2009 17:08

Hallo,
weet er iemand tips om sommige lichaamsdelen te 'verdoezelen'
de buik voorbeeld?
ben sinds korte tijd 5kg'tjes aangekommen
en wil die nu verdoezelen
weet iemand hoe?
groetjes.

Pericles 30 december 2009 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4517951)
Hallo,
de buik voorbeeld?
weet iemand hoe?
groetjes.

Doen alsof het het hele jaar carnaval is en steeds naar buiten komen als Michelin mannetje. Voila , probleem opgelost. ;-)

lombas 30 december 2009 17:19

Lieve Flair

Soms als mijn vriend net in me wil komen, schiet mijn heup in een kramp. Hij is erg lief en aait mijn buikje dan en zegt kalm maar, maar ik zit er wat verveeld mee.

Zijn er missch oplossingen om mij heup niet in een kramp te laten schieten? Als ik vanboven lig is de heup ok maar doet mijn rug pijn. We proberen alles maar soms is het echt niet leuk meer.

Dank je

Stardustangel002

Pericles 30 december 2009 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 4517963)
Lieve Flair

Soms als mijn vriend net in me wil komen, schiet mijn heup in een kramp. Hij is erg lief en aait mijn buikje dan en zegt kalm maar, maar ik zit er wat verveeld mee.

Zijn er missch oplossingen om mij heup niet in een kramp te laten schieten? Als ik vanboven lig is de heup ok maar doet mijn rug pijn. We proberen alles maar soms is het echt niet leuk meer.

Dank je

Stardustangel002

Een dag of twee trainen met een King Kong vibrator (7 cm dik en 30 cm lang). Ge overleeft dat niet, maar ge zult geen last meer hebben van je heup. Voila, probleem opgelost. ;-)

Derk de Tweede 30 december 2009 18:08

Mama staat op Google Earth

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=f...58.19,,1,15.04

bgf324 30 december 2009 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4518023)

:rofl:

Jazeker 30 december 2009 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 4517963)
Lieve Flair

Soms als mijn vriend net in me wil komen, schiet mijn heup in een kramp.

Beste Lombas,

Zou het kunnen liggen aan het feit dat je niet homosexueel bent?

Met lieve groetjes,
Flair

lombas 30 december 2009 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4518026)
Beste Lombas,

Zou het kunnen liggen aan het feit dat je niet homosexueel bent?

Met lieve groetjes,
Flair

Stardustangel002, lul.

:-D

Jazeker 30 december 2009 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 4518049)
Stardustangel002, lul.

:-D

Lieve Lombas,

Zou het kunnen dat het aan je lul ligt?

Met lieve groetjes,
Flair

Den Ardennees 30 december 2009 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4517951)
Hallo,
de buik voorbeeld?
weet iemand hoe?
groetjes.

a) tussen 3 en 6 kilo aangekomen: je moet dringend eens een goed gesprek hebben met je partner

b) tussen 7 en 15 kilo aangekomen: hier is actie nodig, ga wat wandelen, sluit je aan bij een sportclub, je zal merken: na een tijdje ga je het leuk vinden, en je zal ook een hoop nieuwe leuke mensen leren kennen. Niet twijfelen!

c) tussen 16 en 42 kilo aangekomen: durf je nog wel in de spiegel kijken? Je verwent jezelf veel te veel: een boot-camp dieet is hierbij aangewezen: trek naar de Ardennen voor drie weken en neem slechts acht soldatenkoeken mee. Je zal zien, als je terugbent zal je je herboren voelen, en ook je partner zal zo genieten van die vier maatjes minder.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be