![]() |
Uit DS
"Verhofstadt zkt werk Onder de slogan ,,Guy Verhofstadt zoekt werk'' start de premier zijn verkiezingscampagne. Is Verhofstadt zo pessimistisch over 13 juni, dat hij nu al uitkijkt naar een andere job? De kleine lettertjes schaffen helderheid: Iedere dag werken aan 200.000 jobs." Voor die slogan betalen ze Slangen??? Dat gaat zich volgens mij eerder tegen hen keren dan in hun voordeel pleiten. Politieke zelfmoord van Verhofstadt volgens mij :p |
Ik vindt die naam Slangen wel heel goed gekozen …
|
Citaat:
|
Hier op het werk lacht iedereen zich kreupel met die slogan.
|
Verhofstadt ziet het blijkbaar niet zo goed zitten bij het legertje van 200.000 joblozen dat, vergeefs, op de belofte van Verhofstadt steunde?
Misschien hebben die 200.000 beteuterden meer compassie met de werkzoekende premier als de werkzoekende premier met de beteuterden? |
Citaat:
Te gek voor woorden! |
Dus zowel Bart Somers als Guy Verhofstadt zoeken werk. :wink:
|
in het eerste jaar van de regering is de verkiezingsbelofte in elk geval in het rood komen te staan...
concreet betekent het dat hij er nu al maar dan 200.000 moet vinden om aan de oorspronkelijke belofte te voldoen... |
de zoveelste belofte van de VLD :?
|
Dat is een positieve evolutie :
Eerst 200000 jobs beloven Nu al mee helpen zoeken ! Alvast een begin ! |
Citaat:
Het is zeer verwonderlijk dat de wereldcrisis aan de Liberalen worden toegemeten. Bijzonder objectief! |
Citaat:
[size=6]Guy Verhofstadt zoekt geen werk.[/size] of [size=6]Guy Verhofstadt heeft genoeg werk.[/size] :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :D :) |
Verhostadt beseft precies niet dat werkgelegenheid een federale bevoegdheid is, toch voor een heel groot stuk.
Dus wat doet ie in de Vlaamse verkiezing met die slogan? |
Guy Verhofstadt mag dan al wel genoeg werk hebben, hij werkt toch nie genoeg, en zijn regering al evenmin. Er zijn velen id grote beloftes glopen, maar ik ben er zeker van dat daar nu wel verandering in zal komen
Citaat:
|
Citaat:
maar uiteindelijk zelfs los daarvan; dat doet er nie toe. Tzijjn verkeizingen en dan gebruikte welke slogan ook, die goed in de markt ligt. (bij wijze van spreken) allee, da zou mijn standpunt toch zijn als ik zijn plaats stond en zijn doelstellingen had |
En wie is er minister van werkgelegenheid enz.?
Frank Vandenbroucke dacht ik. Waarom moet die geen werk zoeken ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be