![]() |
Het oudejaarsavondmenu
Origineel hé :roll:
Bij vrienden van ons die een bistro openhouden : Salade van kreeft Soepje Wildpaté Hazenrug Palet van dessertjes Koffie , ijs en gebak |
Zoals in mijn 2 andere posts.... :-)
Hapjes Tricolore Met Avocado Zalm-Mango Spiraaltjes Gevulde Champignonnetjes Hamspiraaltje met Aspergemousse Paprika-Bloemkoolsoepje met Mascarpone Jacques Collard Brut Champagne Voorgerecht Kreeftennavarin met Kastanjechampignons Chateau des Fines Roches, A.C. Chateauneuf-du-Pape Tussengerecht Passievruchtensorbet met Winterfruit Hoofdgerecht Ardeens Gebraad in Gerookt Spek Gerold met een Oude Portosaus Kroketjes In Vodka geflambeerde champignons Gekarameliseerd witloof Bloemkool met mosterdsausje Broccoli Cote du Rhone, A.C. Louis Bernard Dessert Roomsoesjes met warme Chocoladesaus Romige koffie Pousse-Cafe (Cognac XO) Zou moeten volstaan :-) |
gewoon bier en champagne en wat frieten ofzo
Het sjieke eten is voor kerstmis. Oudjaar is partytime :P |
Citaat:
Amai, gij wilt sjiek overkomen.. |
Voorgerecht: Tandoori Kip minuutsoep
Hoofdgerecht: Scampi's in tomatensaus met broccolimix en wit brood Nagerecht: Pistachenoten |
Restaurant. Dingen gelijkaardig aan Dajjal.
Ik hou van goed eten nu en dan. PS Dajjal, das tussengerecht, dat geeft me een indicatie dat gij voor een lang en uitgebreid etentje gaat ;) Nice ! Een hele avond genieten. |
Pizza en bier
|
dr Oetker & alcohol
|
er gaan kroketten zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Txiki's menu:
Rooje oerouwe porto als aperitief (nu al uitgeschonken, er is immers nog een hele fles) met wat chips om te knabbelen. Krokskes (Croque Monsieur-kes) met wat sla, een onbepaalde hoeveelheid Guinness om dat allemaal door te spoelen, en als dessert: Jägermeister (omdat er een rugzakske bij was, vorig jaar handschoenen). En tussendoor: dat zien we nog wel. |
Fondue bij mijn ouders (ja, ik heb ouders).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog geen idee, is eigenlijk een verrassing. Ik weet alleen dat er champignonsaus bij zal zijn, want die heb ik ondertussen al klaargemaakt. ;-)
|
Mijn maag begint al te knorren , nog 3 kwartier en ik kan mij beginnen zieketen , en dan zuipen gelijk de wilde beesten tot die menu van 65 Euro eruitkomt :lol:
t'Leven kan mooi zijn :-D |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Heel eenvoudig, tapas:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be