![]() |
Vuurwerk
Wie schiet vuurwerk met Nieuwjaar? Wat en hoeveel?
Met wat je voor de rest allemaal schiet op Nieuwjaar hoef ik niet te weten, ik vraag naar vuurwerk. Ik schiet zelf geen vuurwerk af; ik heb als 10-jarige eens een naverbranding gehad van 30 minuten met een betonstrijker. Maar ik vond er ook niet veel aan, het knalt dat is al. |
Ikke. 1 Batterij en een grote pijl of 20.
|
Voor zover ik op de hoogte ben, zijn er geen plannen om voor vuurwerk te zorgen vannacht. 8-)
|
Ik snap dat niet, mensen blijven maar vuurwerk afschieten en elk jaar vallen er wel doden of gewonden.
Nu in Finland 6 man dood; hop, laten we eens wat gaan poteren met de wapenwet. |
Citaat:
|
Ik heb ooit eens iemand tegengehouden toen hij al goed zat zoals ik eens dacht een vuurpijl af te schieten vanuit zijn BBQ bij blokkeerde dat daar altijd in. :roll:
Dat zijn nu zaken waar ik mij redelijk druk in kan maken. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik weet nog toen ik een jaar of tien was, met die bommekes. 2 klasgenoten. Nu een advocaat en een leraar. Om ter langst een pirate vasthouden. |
Ooit eens een piraat in een halfdode duif gestoken op mijn 10 jaar , amai :lol:
Nu zou ik met ouder en wijzer worden zo'n dingen niet meer doen . |
Citaat:
:rofl: Vang een kikker. Steek een rietje in zijn gat. Blaas hem op. Klop er met een stok op. Ook rond de 10 jaar denk ik. Nu zou ik met ouder en wijzer worden zo'n dingen niet meer doen . |
Citaat:
|
Citaat:
Ge weet wel;: "ge hebt de vrijheid lief, ook al ontploft die in uw handen" |
Citaat:
Maar nu gaan zien of het vet nog niet warm is, bij de ouders. Een van de laatste dubbelzinnige zinnen van dit jaar se.:lol: |
Citaat:
Met ouder en wijzer te worden zou ik niet meer zo met de mensen hun kloten spelen , maar toen :twisted: |
Citaat:
|
Daar steken we onze centjes niet in.
|
Citaat:
Maar nu zou ik dat toch niet meer doen ;-) |
![]() |
Als ik na tien uur gewekt wordt door vuurwerk bel ik de politie :twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be