Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Een tip !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1333)

kris 27 december 2002 12:47

Beste forumbezoekers,

De linkse bestaan uit honderd en één clubjes. Meestal (meestal) van marginalen, krakers en Geert Cool types :lol: Hieronder een link http://www.radiks.be , dit is een nieuw groepje die zich zelf zo omschrijft:

Citaat:

Geachte heer Etterbeek,

Wij zijn een groepje jongeren uit het Gentse die de toenemende verrechtsing van de maatschappij, de toenemende criminalisering van de zogenaamde 'allochtonen' en het steeds meer 'salonfähig' worden van het racisme niet langer lijdzaam wensen toe te zien.
U vraagt zich af wat het nut is van 'weer een klub erbij'. Het is me niet duidelijk vanwaar u het 'weer' haalt. Ons inziens bestaan er nauwelijks 'radicale' antiracistische organisaties, én diegenen die bestaan worden gemarginaliseerd en gecriminaliseerd. Ons initiatief spruit juist voort uit het gebrek aan alternatieven én uit onvrede met de resultaten die de bestaande organisaties en instellingen boeken. Een 'nieuw klubje erbij' heeft dus wel degelijk zin en uw vrees voor 'vernsippering' lijkt me, gezien het aanbod, relatief klein.
Wie we zijn? Laat het volstaan dat Radiks hoofdzakelijk uit 'allochtonen' bestaat, maar dat er ook een aantal 'autochtonen' in actief zijn. Het is precies onze bedoeling om de particuliere identiteiten (allochtoon-autochtoon, man-vrouw, gelovige-ongelovige, homo-hetero) te overstijgen en gezamenlijk aan een maatschappelijk project te werken.

In de hoop u vrijdag onder te betogers aan te treffen, groet ik u van harte,

Dany [/url]
Ik zou zeggen ga naar hun webstek en daar naar het forum !!! Een nieuwe bende leugenaars en marginalen heeft het licht gezien :P De radiks hahahahahaha :P

Kris

rope 27 december 2002 12:55

Ik heb veel zin om langs de kant te gaan staan met de Vlaamse Leeuw. Benieuwd hoe tolerant ze zullen zijn. :twisted:

kris 27 december 2002 12:57

Rope,

Ik zal daar staan !!! Niet met Vlaamse Leeuw, maar om in mijn geheugen te prenten wie ze zijn :twisted:

Kris

thePiano 27 december 2002 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kris
Rope,

Ik zal daar staan !!! Niet met Vlaamse Leeuw, maar om in mijn geheugen te prenten wie ze zijn

Koop dan maar eerst een brilleke want volgens mij ben jij stekeblind :D

rope 27 december 2002 13:02

Waar is het juist? Ze hebben geen stad vermeld in hun oproep.

kris 27 december 2002 13:02

Dom antwoord van een dom persoon !!! Wie ontwijkt er hier weer de discussie !!! Inderdaad jij WEER !!!
:twisted:
Kris

thePiano 27 december 2002 13:09

Citaat:

Dom antwoord van een dom persoon !!! Wie ontwijkt er hier weer de discussie !!! Inderdaad jij WEER !!!
:twisted:
Kris

Ik ontwijk het hier maar verder vooraleer ik weer tot aan mijn knieën in de hondedrek sta. Dada Kris :)

kris 27 december 2002 13:31

Vaawel en hopelijk tot nooit meer !!!

Kris

Dalmatio 27 december 2002 13:32

Citaat:

Rope,

Ik zal daar staan !!! Niet met Vlaamse Leeuw, maar om in mijn geheugen te prenten wie ze zijn :twisted:

Kris

Moehahaha :lol: , ze zijn al aan het bibberen... hoe herkennen ze u? Aan uw roos sjaaltje? Uw klein postuur? Uw bleek gezichtje?

kris 27 december 2002 13:34

Dalmatio ... ze zullen mij niet herkennen. Maar tot in tegenstelling van GC ben ik echter niet klein en klein gebouwd. Noem me eerder sportief gebouwd en 1m90. Heb je intresse? Dan zal dat roos sjaaltje waarschijnlijk de jouwe zijn !!! :oops:

Blijf bij het onderwerp !!! :evil:

Kris

Dalmatio 27 december 2002 13:40

Blijf bij het onderwerp !!! :evil:

Kris[/quote]

SIR YES SIR gij begint hier al führerachtige trekjes te vertonen... ik zal het nog eens uitleggen: gij zijt ne meeloper, iemand die misbruikt wordt door de leiders die lachen in hun vuistje...

kris 27 december 2002 13:45

Ik een meeloper ??? Jij bent hier duidelijk nieuw !!! Ik ben een van de enigste hier aanwezig zonder partijkaart !!! En een füher ... die aangesproken wordt met YES SIR YES ??? Nog nooit gehoord dat !!! Komaan hou het hier deftig !!! Je bent welkom net zoals iedereen, maar doe mee met de discussies aub !!! Moderators hou dit aub in het oog !!!

Kris

rope 27 december 2002 13:51

Ik denk niet dat je de enigste bent zonder partijkaart, zo zijn er veel hier op dit forum (waaronder ik).

kris 27 december 2002 13:53

:wink: Ik zeg niet de enigste, maar een van de weinige :wink:

Kris

thePiano 27 december 2002 14:04

Citaat:

Moderators hou dit aub in het oog !!!

Kris

Jeps, en vooral die Kris dan (Kris: "Leg een bom onder het vorstendom!") :roll:

Dalmatio 27 december 2002 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Kris

Vergeet de neo-nazi's niet die hier ongestoord hun uitwerpselen mogen achterlaten

thePiano 27 december 2002 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dalmatio
Citaat:

Citaat:

Kris

Vergeet de neo-nazi's niet die hier ongestoord hun uitwerpselen mogen achterlaten

Jeps "vrijheid van meningsuiting" noemen ze dat dan, ik hou m'n hart vast als ze straks ook nog "vrijheid van daden" zullen eisen :roll:

Dalmatio 27 december 2002 14:11

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Kris

Jeps "vrijheid van meningsuiting" noemen ze dat dan, ik hou m'n hart vast als ze straks ook nog "vrijheid van daden" zullen eisen :roll:

Dan durven ze nog te zeiken over democratie en zo, bende onderkruipers

thePiano 27 december 2002 14:20

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Kris

Dan durven ze nog te zeiken over democratie en zo, bende onderkruipers

Jeps, en maar jammeren over dat cordon sanitaire..... terwijl ze zelf dromen van nieuwe concentratiekampen :roll:

kris 27 december 2002 16:13

Citaat:

Jeps, en vooral die Kris dan (Kris: "Leg een bom onder het vorstendom!")
Zeer goed antwoord amaai iedereen valt nu achterover. Mocht je het nog niet weten DAT IS EEN SLOGAN hé! Eentje die al tientallen jaren meegaat !!!

Dalamtio ik ben zeker geen neo-nazi of zoiets !!! Als er iemand hier agressie uitstraald in zijn postings ben jij het wel !!!

Ik denk dat ik jullie beide ga negeren op dit forum. Een forum dat vroeger inhoudelijk zeer goed was. Een forum waar ieder zijn mening had en met elkaar daarover kon debateren. Met de komst van mensen zoals jullie vervalt het hier in schelden en laag bij de grondse platvloerse scheldpartijen. Laten we aub nu allemaal hiermee ophouden !!!

Kris

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be