![]() |
Plezant is anders: naamlozen terroriseren Deurne
Citaat:
|
De tram met sneeuwballen bekogelen, je zou je van minder onveilig voelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg, heel erg dat mensen in dergelijke straten met de schrik op hun lijf moeten leven, en daar zo goed als hulpeloos moeten tegenaan kijken! En verder mag er niet gezegd worden wat er met dat gespuis zou moeten gebeuren zeker? |
Citaat:
Inderdaad!! Van deze jongeren krijg ik ook schrik! Met hun kaalgeschoren hoofden, agressie uitlokken ntegenover de bewoners, oude vrouwtjes neerslaan om drugs te kunnen kopen!! Als ze alleen zijn gaat bhet nogf, maazr wannerer hun skinhead vriendjes erbij ziin.. Mensen ik heb echt schrik!! Klanten blijven weg..... En het Vb sponserd dit krapuul!! Ver gekomen met Deurne... . |
Gisteren teveel gezopen zeker?
|
Citaat:
:lol: |
Dat krijg je natuurlijk in een stad waar de burgemeester en de antiburgemeester vooral bezig zijn met zichzelf.
|
Citaat:
Alles blijkt relatief dus. |
Citaat:
Je gebruikt geen geweld en sneeuwballen gooien is leuk wanneer dit niet omslaat in agrssie tegen openbaar verkeer, hulpdiensten of bewoners, je bent toch niet opgevoed voor holbewoners hoop ik? |
Citaat:
En oppassen voor de voortdurende bendes skinheads die de straten overal onveilig maken! |
Ik ben daar in de buurt opgegroeid. Het zat daar 20 jaar geleden al vol (blank en bruin) krapuul, het zit er nu blijkbaar nog steeds vol krapuul. Als de flikken zich al op straat vertoonden, dan reden ze snel weg als er iets gebeurde, tenzij ze een of andere tiener met een kapot fietslicht konden tegenhouden. Dan waren ze de grote man. Geen wonder dat de situatie dan helemaal naar de kloten gaat.
|
Citaat:
Al eens een krant opengeslagen of eens naar een nieuws gezien? |
Citaat:
|
Het probleem zit hem bij de talloze margi families zonder normen en waarden die zoveel kweken dat ze op de duur een gehele buurt terorriseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze begrijpen waarschijnlijk zelf niet hoe een land als het onze dergelijke stommiteiten organiseert! We vragen er om om bedrogen en bestolen te worden aan de lopende band! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be