Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   En we blijven weer Paniek zaaien (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133314)

Gun 1 januari 2010 21:40

En we blijven weer Paniek zaaien

Loos alarm in vliegtuig Northwest Airlines

Was er wel een pakketje?

Micele 1 januari 2010 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4520847)

Zo lukt de link wel ( http:// teveel ;-) )

Gun 4 januari 2010 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4520902)
Zo lukt de link wel ( http:// teveel ;-) )

Thanks;-)

Pieter B 4 januari 2010 11:12

Ze zeggen toch dat het loos alarm was. Hoe kunt ge da paniek zaaien noemen...

Abraxas 4 januari 2010 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 4524078)
Ze zeggen toch dat het loos alarm was. Hoe kunt ge da paniek zaaien noemen...

Door er idioot veel aandacht aan te besteden in de media. Je laat je tas vijf minuten ergens (bijvoorbeeld het station) onbewaakt staan of de ontmijningsdienst is in actie geschoten. De terroristen hoeven maar af en toe toe te slaan om de angst er goed in te houden, de rest doet de overheid en de media wel.

Den Ardennees 4 januari 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4524221)
Door er idioot veel aandacht aan te besteden in de media. Je laat je tas vijf minuten ergens (bijvoorbeeld het station) onbewaakt staan of de ontmijningsdienst is in actie geschoten. De terroristen hoeven maar af en toe toe te slaan om de angst er goed in te houden, de rest doet de overheid en de media wel.

de terrorist leeft bij gratie aan de media-aandacht die hij krijgt. Het ultieme wapen zou dus zijn dat de media gewoon geen verslag meer uitbrengen van aanslagen, maar dat is niet realistisch.

Wat mijns inziens wél realistisch is, is dat de media geen verslag uitbrengen van valse alarmen, de nieuwswaarde daarvan is nul. Zo heb ik ook nog nooit gehoord: "vandaag is er bijna een zwaar ongeval gebeurd op de E40, maar gelukkig kon de camion net op tijd stoppen".

Gun 7 januari 2010 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4524519)
de terrorist leeft bij gratie aan de media-aandacht die hij krijgt. Het ultieme wapen zou dus zijn dat de media gewoon geen verslag meer uitbrengen van aanslagen, maar dat is niet realistisch.

Ach nee natuurlijk niet ... ze werken in hetzelfde samenwerkingsverband, voor dezelfde werkgever ...

illwill 7 januari 2010 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4524221)

Wie besteed er veel aandacht aan? Dat is de media zelf.
Kak dus op de media. Klaag het aan bij de media zelf ok. Ga naar de standaart.

Of gaan we beweren dat de amerikanen de Belgische kranten deze artikelen verplicht laten plaatsen misschien? :roll:

illwill 7 januari 2010 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4520847)

Trouwens...paniek? Ik heb nergens iets gehoord van paniek.

Gun 7 januari 2010 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4529244)
Wie besteed er veel aandacht aan? Dat is de media zelf.
Kak dus op de media. Klaag het aan bij de media zelf ok. Ga naar de standaart.

Of gaan we beweren dat de amerikanen de Belgische kranten deze artikelen verplicht laten plaatsen misschien? :roll:

Vorm & inhout:roll:

illwill 7 januari 2010 16:13

Zoals jou reactie? Dt fouten of niet, mijn reactie heeft heel wat meer vorm en inhoud dan de jouwe.

Negeerknopje weer stuk?

Gun 8 januari 2010 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4529647)
Zoals jou reactie? Dt fouten of niet, mijn reactie heeft heel wat meer vorm en inhoud dan de jouwe.

Negeerknopje weer stuk?

Ilwill,
Het is geen 'Negeerknopje', gewoon een instelling ... en soms bekijk ik eens één van jouw berichten om te verifiëren of er nog steeds dezelfde onzin in wordt verkocht>.

Helaas:|

illwill 8 januari 2010 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4530612)
Ilwill,
Het is geen 'Negeerknopje', gewoon een instelling ... en soms bekijk ik eens één van jouw berichten om te verifiëren of er nog steeds dezelfde onzin in wordt verkocht>.

Helaas:|

Onzin!

straddle 20 januari 2010 22:54

Tiens tiens...

Citaat:

The US justice department is preparing a report which concludes that the FBI repeatedly broke the law by invoking terrorism emergencies that did not exist to obtain more than 2,000 telephone call records over four years from 2002, including those of journalists on US newspapers, according to emails obtained by the Washington Post.

http://www.guardian.co.uk/world/2010...es-phone-calls

Gun 22 januari 2010 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4555208)

:thumbsup:

Reported by The Guardian?8O

Dixie 22 januari 2010 11:11

welke paniek? ik ben blij dat men heel voorzichtig is ipv dat men gewoon niets doet of te weinig zodat moslims nog wat vliegtuigen,treinen,metro's of bussen kunnen opblazen

Gun 22 januari 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4557479)
welke paniek? ik ben blij dat men heel voorzichtig is ipv dat men gewoon niets doet of te weinig zodat moslims nog wat vliegtuigen,treinen,metro's of bussen kunnen opblazen

Dus ...

De VS heeft 12 landen geïdentificeerd waar vliegtuigen die van daaruit naar de VS vliegen hele strenge controles zullen krijgen

... goed van dat te informeren ...

Waar zijn de vliegtuigen opgestegen die in de VS reeds schade hebben aangericht?

Juist:roll:

Gun 22 januari 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4557479)

Ge laat u rollen ...

patrickve 22 januari 2010 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4524519)
Zo heb ik ook nog nooit gehoord: "vandaag is er bijna een zwaar ongeval gebeurd op de E40, maar gelukkig kon de camion net op tijd stoppen".

Nog beter: "vandaag was er bijna een zwaar ongeval met een camion gebeurd op de E40, gelukkig dat de camion die morgen niet uitgereden was en nog in zijn hangaar stond..." :-D

Antoon 22 januari 2010 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4557545)
Ge laat u rollen ...

Wanneer er aanslagen gepleegd worden, dan zijn het inside jobs.
Wanneer er aanslagen voorkomen worden, dan is het paniekzaaierij.

Rollen van 't lachen, bedoelt u.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be