![]() |
En we blijven weer Paniek zaaien
|
Citaat:
Loos alarm in vliegtuig Northwest Airlines |
Citaat:
|
Ze zeggen toch dat het loos alarm was. Hoe kunt ge da paniek zaaien noemen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mijns inziens wél realistisch is, is dat de media geen verslag uitbrengen van valse alarmen, de nieuwswaarde daarvan is nul. Zo heb ik ook nog nooit gehoord: "vandaag is er bijna een zwaar ongeval gebeurd op de E40, maar gelukkig kon de camion net op tijd stoppen". |
Citaat:
|
Citaat:
Kak dus op de media. Klaag het aan bij de media zelf ok. Ga naar de standaart. Of gaan we beweren dat de amerikanen de Belgische kranten deze artikelen verplicht laten plaatsen misschien? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals jou reactie? Dt fouten of niet, mijn reactie heeft heel wat meer vorm en inhoud dan de jouwe.
Negeerknopje weer stuk? |
Citaat:
Het is geen 'Negeerknopje', gewoon een instelling ... en soms bekijk ik eens één van jouw berichten om te verifiëren of er nog steeds dezelfde onzin in wordt verkocht>. Helaas:| |
Citaat:
|
Tiens tiens...
Citaat:
http://www.guardian.co.uk/world/2010...es-phone-calls |
Citaat:
Reported by The Guardian?8O |
welke paniek? ik ben blij dat men heel voorzichtig is ipv dat men gewoon niets doet of te weinig zodat moslims nog wat vliegtuigen,treinen,metro's of bussen kunnen opblazen
|
Citaat:
De VS heeft 12 landen geïdentificeerd waar vliegtuigen die van daaruit naar de VS vliegen hele strenge controles zullen krijgen ... goed van dat te informeren ... Waar zijn de vliegtuigen opgestegen die in de VS reeds schade hebben aangericht? Juist:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer er aanslagen voorkomen worden, dan is het paniekzaaierij. Rollen van 't lachen, bedoelt u. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be