![]() |
the peacepolice neemt zijn verantwoordelijkheid.
the peacepolice neemt zijn verantwoordelijkheid;
kom vrienden we heffen nog één glas... wij drinken vrede wij ademen vrede wij dansen de vredesdans kom vrienden we heffen nog één glas... op dat wat gaat komen, en dat wat was... groetjes peacepolice |
Citaat:
Drunken post! :-D |
Citaat:
|
eindelijk zijn we terug in de wereld...
we draaien géén tandje terug... eindelijk hebben we genoeg kracht "wij" maken het verschil "éénheid in de verscheidenheid" groetjes the peacepolice |
hippie?
|
Piespolies? Is dat een nieuwe maatregel tegen wildplassers?
|
hé chimpansee; een beetje diarréé...
ook gefeliciteerd met jouw foto; recht uit het oerwoud... ik denk dat jij je hele leven al stil staat... ik heb echt compassie met jouw; of hou je je van den domme? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook gefeliciteerd met jouw naam; in je eigen taal kon je niet eens iets vinden... ik denk dat jij je hele leven al in de luiers ligt... ik heb eerlijk gezegd weinig begrip voor jouw berichten hier; maar dat zal wel komen doordat ik me van de domme hou... En de volgende keer met hoofdletters, fatsoenlijke interpunctie en wat minder diaréééééé. |
ik neem mijn verantwoordelijkheid;
zoals een westvlaming zich opofferde in wo 2... de paus is een nazist en ik eis dat hij onmiddelijk wordt afgezet! wereldvrede is enkel mogelijk als de huidige paus wordt afgezet... zeg dat peacepolice het gezegd heeft! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben er volpop aan het werken...
bedankt voor het compliment jij ziet er ook niet al te goed zijn... ik ben je nog niet tegengekomen bij de AA groetjes |
up :p
|
Citaat:
en nu zuipen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be