![]() |
Omdat het niet altijd slecht nieuws moet zijn...
Citaat:
|
Waarom waren die superboetes dan nog nodig eigenlijk ? als het aantal doden toch al aan het dalen was ?
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn het niet enkel de superboetes, maar de verhoogde aandacht voor verkeersveiligheid in het algemeen die voor deze forse daling hebben gezorgd.
|
Of om de Steve zijne gratis politiek te betalen.
|
Citaat:
|
Ik zou zelfs zeggen aandacht is de belangrijkste oorzaak om doden te vermijden.
Maar hoeveel chauffeurs lezen hun krant niet, poetsen hun tanden, scheren zichzelf en eventueel medepassagiers (over dezelfde kam), zitten te telefoneren enz en geven dus geen aandacht op de rest van de weg. Aandacht aandacht moet er zijn. zoals vroeger in de klas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het aantal leden van het Vlaams Blok toch aan het stijgen is, waarom dan nog campagne voeren ? :lol: |
Citaat:
|
je kan niet streng genoeg zijn in het verkeer. ook al redden de superboetes maar 1 leven, dan nog vind ik dat de moeite.
een superboete is nog steeds te betalen, een mensenleven niet. |
Als je als gehandicapte uw kaart vergeet te plaatsen ben je een doodrijder!!!!!!
Leve Anciaux!!!! |
In Nederland zijn vorig jaar ondanks alle mogelijke maatregelen het aantal verkeersslachtoffers weer toegenomen.
|
Citaat:
Overigens is de aandacht voor verkeersveiligheid wat afgenomen door de nadruk op openbare veiligheid, maar ik denk dat men nu wel weer wakker geschud is. |
Citaat:
|
Citaat:
Liefst mét rijbewijs met strafpunten. Voor vermogende mensen is ook een superboete met weinig pakkans niet echt afschrikkend. Voor iemand die met moeite de eindjes aan elkaar kan knopen is één superboete een regelrechte ramp. Ik neem aan dat vermogende mensen niet meer recht hebben om mensen omver te rijden. |
Citaat:
|
Waarom geen gratis superboetes ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be