Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133368)

Rudy 4 januari 2010 09:49

Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet.

Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet

Wetenschappers van het Londense King's College doen het mysterieuze genotplekje in de vagina af als onbestaande.

De wanhopige zoektocht van miljoenen vrouwen (en mannen) naar de ‘G-spot', dat mysterieuze plekje in een vrouwenlichaam dat garant zou staan voor seksueel plezier, bestaat niet. Wetenschappers aan het Londense King's College maken brandhout van de ‘uitvinding' van ene Ernst Gräfenberg. Deze Duitser vestigde in de jaren 50 van de vorige eeuw de aandacht op een erogene zone bij de ingang van de vrouwelijke vagina, ook wel omschreven als een trosje hypergevoelige zenuwuiteinden.

(...)

De kous is hier zeker niet mee af; In het Journal of Sexual Medicine, dat de resultaten van de Britse studie publiceerde, wordt al een groot debat aangekondigd waarin de non-believers het zullen opnemen tegen de believers.

Wordt vervolgd.

Bron: http://www.standaard.be/Krant/Beeld/...kelid=E12KD0PD

andev 4 januari 2010 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4523936)
Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet

Wetenschappers van het Londense King's College doen het mysterieuze genotplekje in de vagina af als onbestaande.

De wanhopige zoektocht van miljoenen vrouwen (en mannen) naar de ‘G-spot', dat mysterieuze plekje in een vrouwenlichaam dat garant zou staan voor seksueel plezier, bestaat niet. Wetenschappers aan het Londense King's College maken brandhout van de ‘uitvinding' van ene Ernst Gräfenberg. Deze Duitser vestigde in de jaren 50 van de vorige eeuw de aandacht op een erogene zone bij de ingang van de vrouwelijke vagina, ook wel omschreven als een trosje hypergevoelige zenuwuiteinden.

(...)

De kous is hier zeker niet mee af; In het Journal of Sexual Medicine, dat de resultaten van de Britse studie publiceerde, wordt al een groot debat aangekondigd waarin de non-believers het zullen opnemen tegen de believers.

Wordt vervolgd.

Bron: http://www.standaard.be/Krant/Beeld/...kelid=E12KD0PD

... is er nu een wedstrijd en een prijs te winnen voor wie het wel zou vinden?

RodeLantaarn 4 januari 2010 12:03

Ik denk dat mijn vriendin dit zal tegenspreken ;-)

Ik ben trouwens niet van plan om een dagkaart te kopen bij de Standaard om het artikel te lezen.

De schoofzak 4 januari 2010 12:18

Ik blijf verder zoeken.
Ik ben dat nu zo gewoon ...

maddox 4 januari 2010 12:29

Als de vrouw gelooft dat er een extra gevoelig plekje geprikkeld word, dan gaat ze lekker klaarkomen. Is dat plekje nu de G-spot, de F-spot, of de black spot, who cares, het hoort bij het liefdesspel.

Iets is waar omdat iemand er in gelooft. Simpel toch.

Abraxas 4 januari 2010 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 4524177)
Als de vrouw gelooft dat er een extra gevoelig plekje geprikkeld word, dan gaat ze lekker klaarkomen. Is dat plekje nu de G-spot, de F-spot, of de black spot, who cares, het hoort bij het liefdesspel.

Iets is waar omdat iemand er in gelooft. Simpel toch.

Dat is een gewaagde stelling! Dus God bestaat en is de enige wat dan weer tegengesproken wordt door andere gelovigen?

maddox 4 januari 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4524210)
Dat is een gewaagde stelling! Dus God bestaat en is de enige wat dan weer tegengesproken wordt door andere gelovigen?

God bestaat alleen voor hen die erin geloven.

Maar je zou gelijk kunnen hebben, mensen op't randje van een orgasme durven wel eens Oh God murmelen, broebbelen, schreeuwen enzoverder.

Goldband 4 januari 2010 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4524210)

Als mensen iets aanzien als 'echt', dan is het ook 'echt' in zijn gevolgen. Zie: het orgasme via G-spot of de katholieke kerk.

Rudy 4 januari 2010 16:49

Voor alle duidelijkheid: de "G" van G-spot heeft niets met God of iets gelijkaardigs metafysisch te maken. Zoek het aub niet zo ver.

Rudy 4 januari 2010 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 4524154)
Ik ben trouwens niet van plan om een dagkaart te kopen bij de Standaard om het artikel te lezen.

Is een pb inclusief artikel voldoende ?

Queensburry 4 januari 2010 18:11

De G-spot is dus door niemand gespot.
Was het dan enkel maar wat gespot?

Nynorsk 4 januari 2010 18:16

ik zou alle mannen willen verzoeken om toch de zoektocht verder te zetten ;-)

BlueThunder 4 januari 2010 18:37

Bij De Man Is Die Ook De Ufo Driehoek Onderaan...

Goldband 4 januari 2010 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry (Bericht 4524789)
De G-spot is dus door niemand gespot.
Was het dan enkel maar wat gespot?

Spot on, mate!

Rudy 4 januari 2010 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4524805)
ik zou alle mannen willen verzoeken om toch de zoektocht verder te zetten ;-)

... en ik zou de vrouwen willen verzoeken het bestaan te bevestigen. Of ontkennen.

Bertie 4 januari 2010 20:27

Natuurlijk konden wetenschappers het niet vinden. De uitdrukking "NERD" hebben ze tenslotte niet voor niets verdiend! :-)

De schoofzak 4 januari 2010 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertie (Bericht 4525101)
Natuurlijk konden wetenschappers het niet vinden. De uitdrukking "NERD" hebben ze tenslotte niet voor niets verdiend! :-)

Erg hé, zij kunnen het niet vinden omdat ze te slim zijn en een goed geheugen hebben; ik heb ze al vaak gevonden, maar kan niet langer dan een halve nacht onthouden waar ik ze gevonden had ....

dus zal het een misterie blijven, zoals de eindigheid of niet van het heelal; het begin- en eindpunt of niet van de tijd; de zin van het leven ....

bwa, ik kan daar mee leven.

lombas 4 januari 2010 20:59

Ik zoek gewoon lustig verder. Nog weinig mensen horen klagen.

Zuchten, dat wel.

Andro 4 januari 2010 21:05

Ik heb de Gay-spot gevonden.

Mambo 4 januari 2010 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4525149)
Ik heb de Gay-spot gevonden.

Dat zijn aambeien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be