![]() |
Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet.
Stop met zoeken: de G-spot bestaat niet
Wetenschappers van het Londense King's College doen het mysterieuze genotplekje in de vagina af als onbestaande. De wanhopige zoektocht van miljoenen vrouwen (en mannen) naar de ‘G-spot', dat mysterieuze plekje in een vrouwenlichaam dat garant zou staan voor seksueel plezier, bestaat niet. Wetenschappers aan het Londense King's College maken brandhout van de ‘uitvinding' van ene Ernst Gräfenberg. Deze Duitser vestigde in de jaren 50 van de vorige eeuw de aandacht op een erogene zone bij de ingang van de vrouwelijke vagina, ook wel omschreven als een trosje hypergevoelige zenuwuiteinden. (...) De kous is hier zeker niet mee af; In het Journal of Sexual Medicine, dat de resultaten van de Britse studie publiceerde, wordt al een groot debat aangekondigd waarin de non-believers het zullen opnemen tegen de believers. Wordt vervolgd. Bron: http://www.standaard.be/Krant/Beeld/...kelid=E12KD0PD |
Citaat:
|
Ik denk dat mijn vriendin dit zal tegenspreken ;-)
Ik ben trouwens niet van plan om een dagkaart te kopen bij de Standaard om het artikel te lezen. |
Ik blijf verder zoeken.
Ik ben dat nu zo gewoon ... |
Als de vrouw gelooft dat er een extra gevoelig plekje geprikkeld word, dan gaat ze lekker klaarkomen. Is dat plekje nu de G-spot, de F-spot, of de black spot, who cares, het hoort bij het liefdesspel.
Iets is waar omdat iemand er in gelooft. Simpel toch. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je zou gelijk kunnen hebben, mensen op't randje van een orgasme durven wel eens Oh God murmelen, broebbelen, schreeuwen enzoverder. |
Citaat:
|
Voor alle duidelijkheid: de "G" van G-spot heeft niets met God of iets gelijkaardigs metafysisch te maken. Zoek het aub niet zo ver.
|
Citaat:
|
De G-spot is dus door niemand gespot.
Was het dan enkel maar wat gespot? |
ik zou alle mannen willen verzoeken om toch de zoektocht verder te zetten ;-)
|
Bij De Man Is Die Ook De Ufo Driehoek Onderaan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk konden wetenschappers het niet vinden. De uitdrukking "NERD" hebben ze tenslotte niet voor niets verdiend! :-)
|
Citaat:
dus zal het een misterie blijven, zoals de eindigheid of niet van het heelal; het begin- en eindpunt of niet van de tijd; de zin van het leven .... bwa, ik kan daar mee leven. |
Ik zoek gewoon lustig verder. Nog weinig mensen horen klagen.
Zuchten, dat wel. |
Ik heb de Gay-spot gevonden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be