Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Blackwater komt weg met moord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133370)

Zeikstraal 4 januari 2010 16:11

Blackwater komt weg met moord

Wanneer een Irakees met een schoen smijt naar een niemanddalletje uit Amerika is de hele natie verontwaardigd en schreewt men moord en brand.

Wanneer bloeddorstige Amerikanen puur voor de fun koelbloedig Irakezen afschieten gebeurd er bitter weinig en worden deze zelfs vrijgesproken omdat ze nu eenmaal een license to kill hadden.

Hiermee word nogmaals de arrogantie geetaleerd dat hun leven meer waard is dan dat van een ander. Geloofwaardigheid blijft steken op 0,0.

En is het een sterke boodschap naar de rest van de wereld. We can do whatever the fuck we want, we dont have rules, we change them if we see fit. En iemand zou deze knakkers nog serieus moeten nemen?

Ik voel me wederom bedreigd hierdoor, al hebben we misschien geluk, dat onze leiders als hondjes achter hen aanlopen en zo hun interesses niet in de weg lopen anders zouden ze wel eens hitsquads op onze kinderen, familie en vrienden laten afkomen en er mee weg raken.

Den Ardennees 4 januari 2010 16:16

slechts één antwoord: �* la guerre comme �* la guerre

N-SA 4 januari 2010 16:18

De privatisering van de oorlogsvoering is een onderdeel van de aanhoudende vaandelvlucht die politici plegen jegens hun verantwoordelijkheden en de organisatie van het staatshuishouden. Dit onder druk van steeds meer liberaliseringsdwang. Hoog tijd dat men dit liberaliseren stopt en ernstig terugschroeft. Gaande van puur huurlingengeweld zoals Blackwater tot het uitbesteden van de opleiding van piloten door defensie aan private vliegscholen, het maakt allemaal deel uit van die verwerpelijke evolutie. En ondertussen wordt bespaard op het defensiebudget bij de overheid. Hypocrisie, antidemocratie en geldgewin gaan weer hand in hand.

Zeikstraal 4 januari 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4524513)
slechts één antwoord: �* la guerre comme �* la guerre

Is zien of ge nog zo zou reageren mocht het om uw vrouw of kinderen of whatever gaan.

Thanatos 4 januari 2010 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4524515)
De privatisering van de oorlogsvoering is een onderdeel van de aanhoudende vaandelvlucht die politici plegen jegens hun verantwoordelijkheden en de organisatie van het staatshuishouden. Dit onder druk van steeds meer liberaliseringsdwang. Hoog tijd dat men dit liberaliseren stopt en ernstig terugschroeft. Gaande van puur huurlingengeweld zoals Blackwater tot het uitbesteden van de opleiding van piloten door defensie aan private vliegscholen, het maakt allemaal deel uit van die verwerpelijke evolutie. En ondertussen wordt bespaard op het defensiebudget bij de overheid. Hypocrisie, antidemocratie en geldgewin gaan weer hand in hand.

Heeft niks met liberalen te maken. Huurlingen zijn van alle tijden.

Den Ardennees 4 januari 2010 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thanatos (Bericht 4524559)
Heeft niks met liberalen te maken. Huurlingen zijn van alle tijden.

Ja, maar ze lijken wel terug volop in opmars de laatste jaren.

Indien morgen een wereldconflict zou uitbreken, zou België absoluut niet de middelen hebben om een leger uit te bouwen, en wellicht ook een beroep moeten doen (op zijn minst op privé militaire instructeurs) om militaire middelen te hebben.

straddle 4 januari 2010 17:44

welcome back zeikstraal!

het was hier eenzaam zonder u!

Dajjal 4 januari 2010 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4524701)
het was hier eenzaam zonder u!

Toch niet. Wanneer ga je terug weg ?

straddle 4 januari 2010 18:24

dajjal de anti christ. ge moet er fier op zijn op zo ne naam.

hoe gaat het tegenwoordig met het moslim bashen? wanneer ga je je laten inlijven bij de marines om de terroristen wat te bestrijden?

Zeikstraal 4 januari 2010 18:29

En je krijgt een license to kill. Waar wacht je op? Ik zal nooit verdwijnen, maak u geen illusie

Dajjal 4 januari 2010 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4524844)
dajjal de anti christ. ge moet er fier op zijn op zo ne naam.

Dank U. Toch even achter gezocht.

Citaat:

hoe gaat het tegenwoordig met het moslim bashen?

Ik moet niet veel moeite doen om de moslims hun reputatie naar de Filistijnen te helpen. Ze zijn daar zelf veel beter in dan ik het ooit zou kunnen.

Citaat:

wanneer ga je je laten inlijven bij de marines om de terroristen wat te bestrijden?

Ben ik te oud voor. Ik bestrijd ze wel op een andere manier. Toch dank voor de interesse.

straddle 4 januari 2010 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4524862)
Ik moet niet veel moeite doen om de moslims hun reputatie naar de Filistijnen te helpen. Ze zijn daar zelf veel beter in dan ik het ooit zou kunnen.

zijn moslims werkelijk het enige probleem volgens u?

ligt alle ''schuld'' bij hun?

straddle 4 januari 2010 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4524515)

Jij hebt een punt heb ik al eens gezegd. Valt weinig tegen in te brengen.

Dajjal 4 januari 2010 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4524871)
zijn moslims werkelijk het enige probleem volgens u?

ligt alle ''schuld'' bij hun?

Schuld voor wat ?

Niet het enige, maar wel een van de grootste problemen van de Westerse wereld.

straddle 4 januari 2010 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4524887)
Schuld voor wat ?

Weet ik niet he, het zijt gij die er constant op kapt.

Citaat:

Sinds wanneer is dat zo?

Dajjal 4 januari 2010 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle (Bericht 4524905)
Sinds wanneer is dat zo?

Sinds ze zich hier zijn beginnen vestigen en vermenigvuldigen.

Zeikstraal 4 januari 2010 18:53

Citaat:

Schuld voor wat ?

Omdat ze niet willen westerniseren? ;)
Boehoehoe

Zeikstraal 4 januari 2010 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4524922)

Je had ze nodig als slaaf. En om nog steeds de vuile werkjes te doen die wij niet willen doen.

Dajjal 4 januari 2010 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4524924)
Omdat ze niet willen westerniseren? ;)
Boehoehoe

Exact. Als het Westen zo verdorven is in hun ogen, hadden ze beter thuis gebleven. Iedereen gelukkig.

straddle 4 januari 2010 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4524922)

We hebben ze toch naar hier gehaald? Vormde nooit een probleem. Nu plots wel...

Hoeveel moslim terreuraanslagen zijn er al geweest in Belgie?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be