![]() |
Bart De Wever is "Persoonlijkheid van 2009"
Begin dit jaar is Bart De Wever nog op 1 seconde van de titel van Slimste Mens ter Wereld gestrand. Maar de lezers van deredactie.be hebben een andere titel voor hem klaar: die van Persoonlijkheid van het Jaar. De N-VA-voorzitter haalde het in het laatste duel van onze verkiezing van kersvers Europees president Herman Van Rompuy (CD&V).
VRT Dat zullen bepaalde VB'ers niet graag horen. Anderzijds biedt de VRT ze al een 'uitleg' voor een volgende nederlaag als er verkiezingen zijn. |
Jong jong jong......
Wat nog allemaal ? In humo wordt hij waarschijnlijk "Lul van het jaar". |
wel makkelijk als je geen concurrentie hebt
|
al diene zever begint de gewone man in de straat wreed hun kl..... uit te hangen ... je moest eens weten welke afkeer er is t.a.v. politici tegenwoordig... die gaan verschieten de komende verkiezingen
|
Citaat:
Wie gaat er verschieten, want zo'n algemene uitspraak, tja, daar kan je niet veel mee doen, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat nog allemaal ? Altijd die media-aandacht voor Ward De Bever, seg! :roll: 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de rode garde van redactie.be kollektief diarree moet hebben nu ze geen linkse rat hebben kunnen promoten.
Al was het maar om bovengaande reden maar voor mij is BDW bijgevolg ook de politieke persoonlijkheid van het jaar. Twee tjeven op de eerste twee plaatsen....eat your hart out VRT. |
30/12/09 Herman Van Rompuy (1) (26%) Bart De Wever (2) (74%)
29/12/09 Bart De Wever (2) (54,9%) Frank Vandenbroucke (7) (45,1%) 28/12/09 Barack Obama (3) 42% Frank Vandenbroucke (7) 58% 27/12/09 Frank De Winne (4) 44,5% Frank Vandenbroucke (7) 55,5% 26/12/09 Kim Clijsters (5) 40% Frank Vandenbroucke (7) 60% 25/12/09 Kardinaal Godfried Danneels (6) 33% Frank Vandenbroucke (7) 67% 24/12/09 Frank Vandenbroucke (7) 60% Marc Van Ranst (8) 40% 23/12/09 Marc Van Ranst (8) 55% Michael Jackson (15) 45% 22/12/09 Nic Balthazar (9) 30% Michael Jackson (15) 70% 21/12/09 Peter Tom Jones (10) 30% Michael Jackson (15) 70% 20/12/09 Yves Leterme (11) 30% Michael Jackson (15) 70% 19/12/09 Yasmine (12) 48% Michael Jackson (15) 52% 18/12/09 Yanina Wickmayer (13) 48% Michael Jackson (15) 52% 17/12/09 Kris Peeters (14) 49 % Michael Jackson (15) 51 % -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- |
Citaat:
|
Citaat:
En wat zal de uitslag zijn als Linda De Wun gewonnen heeft,zal ze ook zoveel aandacht krijgen...of...is het toch niet,omdat het MAAR een vrouw is???8-)8-)8-)De manier waarop zij in Villa Politica fungeert,verdient alle bewondering.ge moet het toch maar doen...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Voordat Bart deelnam aan de Slimste mens ter wereld was het een redelijk goed bekeken programma. Eens dat bekend werd dat Bart deelnam en dit op een ongeziene manier, dat deed bart populair worden. Dit was al vanaf de tweede aflevering waarin Bart meespeelde. Ik ken Bart natuurlijk al van verschillende bijeenkomsten, met Bart is het altijd lachen geblazen, hij heeft een soort humor waar veel humoristen jalours op zijn. Daarbij is hij ook nog iemand die zeer goed kan debatteren, als je Bart tegenover je hebt, kan je er best voor zorgen dat je de dossiers kent. |
Citaat:
|
Citaat:
En maar afgeven en maar afgeven. IEDEREEN KON IEMAND NOMINEREN, dit kon via mail. De 15 met de meeste nominaties achter zijn / haar naam namen deel aan een soort afvallingsrondes of afvallingsrace Ze begonnen met degenen die het minste nominaties hadden, de winnaar van die ronde moest het dan opnemen tegen degene die iets hoger stond in de nominaties enz........ Degene die het hoogst genomineerd stond (Herman Vanrompuy) moest alleen in de laaste ronde deelnemen. |
Wel wel, ... ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief van onze rode staatszender. In die brief werd geregeld opgeroepen om te stemmen voor de persoonlijkheid van het jaar.
Ik heb geen enkele maal deelgenomen omdat ik zoiets toch maar wat zever vind. Maar had ik geweten dat het Weverke die kans maakte, dan had ik hem met mijn stem nog één heel klein ekstra zetje gegeven. En inderdaad, die van de vrt moeten met een knoop in hun maag zitten. Ik geloof best dat ze hem indertijd naar dat programma 'slimste mens' gelokt hebben, in de volle overtuiging dat 'men' die droogstoppel en idioot eens goed ging afdrogen. Is dat even anders uitgedraaid. Afijn, profisiat voor het Weverke. |
Citaat:
Linda de Win is niet met zekerheid van het vrouwelijk geslacht (als ge 't mij vraagt). En ik vind ook niet dat ze 'fungeert' in villa politika. Het enige wat ze daar doet, is kakelen. ('ik ga u laten gaan ..") (en ze heeft daar inderdaad een prijs gekregen, maar dat was eer omwille van het konsept: joernalisten en tv tot in een gedeelte van de wandelgangen van het parlement, op een ogenblik dat de regering wankelt; niks geen verdienste van de presentator.) |
Wie is Linda De Win? Ik bedoel: wat heeft die voor speciaals gedaan en wat betekent die? Niks toch.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be