Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Koetjes en kalfjes populairste forum onderdeel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133377)

De Prof 4 januari 2010 18:04

Koetjes en kalfjes populairste forum onderdeel.

Het is jullie waarschijnlijk ook al opgevallen maar het forum onderdeel 'Over koetjes en kalfjes' heeft de meeste 'lezers'.
En dat op een politiek forum.
De interesse om te lullen en te zeveren overstijgt alles.:sorry:

Is het dan toch waar dat politiek op den duur saai wordt? :sleeping: ;-)

Txiki 4 januari 2010 18:11

Foute conclusie denk ik. Politiek is te interessant om uw tijd en energie te verdoen in die andere subfora. Het zijn eerder de medeforummers die op den duur saai worden, en nog meer hun discussiestijl. Hiermee wil ik niet iedereen over dezelfde kam scheren, he, er zijn zeker ook uitzonderingen die de regel bevestigen.

Nynorsk 4 januari 2010 18:19

ik vind politiek anders wel behoorlijk saai zenne.

Txiki 4 januari 2010 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4524823)
ik vind politiek anders wel behoorlijk saai zenne.

Ok, in regelrechte forumstijl: definiëer politiek! Wat over het algemeen aanzien wordt als politiek, is toch geen politiek... Dat is show, quatsch, zever, FC De Kampioenen, radio mnm, het HLN... Heeft niks met politiek te maken. Politiek is wat er binnenskamers gebeurt, achter de schermen, ondergronds... K&K is politiek, de andere subfora FC De Kampioenen, uitzonderingen daar gelaten. 8-)

Den Ardennees 4 januari 2010 18:55

het heeft natuurlijk ook veel te maken met de moderatiedictators die hier een waar schrikregime voeren wat betreft het verkondigen van "foute meningen"

Txiki 4 januari 2010 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4524931)
het heeft natuurlijk ook veel te maken met de moderatiedictators die hier een waar schrikregime voeren wat betreft het verkondigen van "foute meningen"

Amai, jij kan een stukje overdrijven, man. Dat zal dan wel liggen aan de aard van die "foute meningen".

BigF 4 januari 2010 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4524756)

Of nog;
Is het koud op de Zuidpool?
Moet je een breedbeeldtv op zijn zij zetten als je Ben Krabbé's voorhoofd er helemaal op wil krijgen?
Is 2010 nu eigenlijk al bezig?

;-)

Xenophon 4 januari 2010 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4524989)
Amai, jij kan een stukje overdrijven, man. Dat zal dan wel liggen aan de aard van die "foute meningen".

Hoe kan een mening nu fout zijn?

Txiki 4 januari 2010 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4525083)
Hoe kan een mening nu fout zijn?

Weet ik veel. Ik ben niet met die term afgekomen, he. Ik krijg trouwens het vliegend schijt van het gebruik van die term 'fout' in zo'n contexten. Dat is sinds een paar jaren echt in, he. "Foute boeken, foute meningen, foute muziek, foute schrijvers, foute vrouwen...", als synoniem voor "durvers", fok gast, dat is zo nep dat het er afdruipt.

De Prof 4 januari 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4524931)

Allez Ardennees, het is te merken dat jij Pi niet meer kent.
Daar is het veeeeeel erger dan hier zelle.
Maar ja, Pi zit dan ook bijna op zen gat hé.:lol:

toccata 4 januari 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4524790)
Het zijn eerder de medeforummers die op den duur saai worden, en nog meer hun discussiestijl. Hiermee wil ik niet iedereen over dezelfde kam scheren, he, er zijn zeker ook uitzonderingen die de regel bevestigen.

²

Den Ardennees 4 januari 2010 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4525160)
Allez Ardennees, het is te merken dat jij Pi niet meer kent.
Daar is het veeeeeel erger dan hier zelle.
Maar ja, Pi zit dan ook bijna op zen gat hé.:lol:

Jij kon gewoon niet meer met de andere meningen van de mensen daar omgaan.

Firestone 4 januari 2010 21:43

Citaat:

Het is jullie waarschijnlijk ook al opgevallen maar het forum onderdeel 'Over koetjes en kalfjes' heeft de meeste 'lezers'.

Er wordt in de andere subfora meer geluld en gezeverd dan in 'Over koetjes en kalfjes'.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4525090)
Weet ik veel. Ik ben niet met die term afgekomen, he. Ik krijg trouwens het vliegend schijt van het gebruik van die term 'fout' in zo'n contexten. Dat is sinds een paar jaren echt in, he. "Foute boeken, foute meningen, foute muziek, foute schrijvers, foute vrouwen...", als synoniem voor "durvers", fok gast, dat is zo nep dat het er afdruipt.

³

De Prof 4 januari 2010 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4525187)
Jij kon gewoon niet meer met de andere meningen van de mensen daar omgaan.

Ik denk dat het eerder andersom was.
Zij hebben mij buiten gesmeten, (zoals zovelen daar, dat forum telt meer bannelingen dan actieve leden :lol: ) Dat zegt genoeg zeker over de huisstijl

Den Ardennees 4 januari 2010 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4525309)
Ik denk dat het eerder andersom was.
Zij hebben mij buiten gesmeten, (zoals zovelen daar, dat forum telt meer bannelingen dan actieve leden :lol: ) Dat zegt genoeg zeker over de huisstijl

zo is het hier anders ook aan het worden

soit, ben blij dat ge hier af en toe nog es komt. Al hebben we andere meningen: een beschaafde discussie moet kunnen hé:-)

Heftruck 4 januari 2010 23:30

Citaat:

Al de rest bij elkaar is 3 tot 4 keer zoveel als K&K.

bgf324 4 januari 2010 23:53

Je hebt wel gelijk

toccata 5 januari 2010 00:01

Mijn forumhomo's!

bgf324 5 januari 2010 00:08

Waar gaat dit nu eigenlijk over?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be