![]() |
Koetjes en kalfjes populairste forum onderdeel.
Het is jullie waarschijnlijk ook al opgevallen maar het forum onderdeel 'Over koetjes en kalfjes' heeft de meeste 'lezers'.
En dat op een politiek forum. De interesse om te lullen en te zeveren overstijgt alles.:sorry: Is het dan toch waar dat politiek op den duur saai wordt? :sleeping: ;-) |
Foute conclusie denk ik. Politiek is te interessant om uw tijd en energie te verdoen in die andere subfora. Het zijn eerder de medeforummers die op den duur saai worden, en nog meer hun discussiestijl. Hiermee wil ik niet iedereen over dezelfde kam scheren, he, er zijn zeker ook uitzonderingen die de regel bevestigen.
|
ik vind politiek anders wel behoorlijk saai zenne.
|
Citaat:
|
het heeft natuurlijk ook veel te maken met de moderatiedictators die hier een waar schrikregime voeren wat betreft het verkondigen van "foute meningen"
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het koud op de Zuidpool? Moet je een breedbeeldtv op zijn zij zetten als je Ben Krabbé's voorhoofd er helemaal op wil krijgen? Is 2010 nu eigenlijk al bezig? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar is het veeeeeel erger dan hier zelle. Maar ja, Pi zit dan ook bijna op zen gat hé.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het eerder andersom was. Zij hebben mij buiten gesmeten, (zoals zovelen daar, dat forum telt meer bannelingen dan actieve leden :lol: ) Dat zegt genoeg zeker over de huisstijl |
Citaat:
soit, ben blij dat ge hier af en toe nog es komt. Al hebben we andere meningen: een beschaafde discussie moet kunnen hé:-) |
Citaat:
|
Je hebt wel gelijk
|
Mijn forumhomo's!
|
Waar gaat dit nu eigenlijk over?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be