![]() |
2010 het koudste jaar ooit!!!
2010 is veruit het koudste jaar ooit dat de waarnemingen genoteerd hebben.
Ja oké, we zijn nog maar 4 dagen ver. Maar Frank Deboosere doet toch juist hetzelfde. Hij zegt dat de opwarming van de aarde het grootst is sinds de waarnemingen van 1830 of zo. Wel in vergelijking met het meten in tijd, ben ik zelfs nog correcter. Laat ons die 180 jaar meting, die hij hanteert nemen op de 200.000 jaar dat de mens op aarde leeft, dan krijgen we 1 op 1111 . Als ik 4 dagen neem op 365 is is dat 1 op 91. Allemaal ruw geschat, maar dat van mij is dan toch al een heel pak nauwkeuriger. ;-) |
genoteerd
|
Tis echt wel koud ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een rare ingesteldheid. |
PANIEK misschien is er al zoveel ijs gesmolten op groenland de voorbije jaren dat de zout spiegel van de Atlantische oceaan dusdanig is veranderd dat de warme golfstroom afbuigt en komen we terecht in de wereld van morgen !! Wie zal het weten. Het geheel is te complex en gaat ons bevattingsvermogen vooralsnog te boven. Laten we dus vooral proberen zo weinig mogelijk ernstige ontwrichtingen te veroorzaken op moeder aarde. Ze is zo al een genoeg labiel ding om nog een beetje met te gaan sollen. Zeker omdat wij ons wel aan veel kunnen aanpassen maar niet aan te grote veranderingen of schokken en zeker niet met ons allen. De sceptici en de believers. Geen van beide zal het bij het juiste eind hebben.
|
Citaat:
De winter der winters is nog steeds 1963. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is wel zo, maar ik heb zoiets van "je weet maar nooit", dus zou ik eerder ervan uitgaan dat we toch beter wat opletten ivm het milieu en CO-uitstoot en zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het leger moest in Friesland dorpen ontzetten van de sneeuw. Ik ik ging gewoon op de brommer naar mijn werk 20 km rijden op de Tomos bij -19. Mijn Eend (of Geit) weigerde iedere dienst. Overgens is nu mijn Corsa nu ook van slag, centrale deurvergrendeling kapot. Vooral rond Alkmaar is het bar en boos. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo koud is het toch niet?
|
Citaat:
Weet u het zelf nog of is gaat het u er gewoon om een beetje tegen de 'klimaat-histerie' te fulmineren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be