![]() |
Taliban blazen zichzelf per ongeluk op
Bron:http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...p__.html?p=3,2
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: Weeral 12 haatbaarden minder die onschuldigen kunnen doden. Gefeliciteerd, eindelijk eens goed nieuws..... Hopelijk is Allah(stront zij met hem) hen genadig.... |
Hihi... Ik moet opeens denken aan Achmed The Dead Terrorist :rofl:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=fvst |
Wie was het target?
|
Ik hoop trouwens dat Allah 1008 maagden op voorraad heeft liggen, anders gaan die mannen niet kontent zijn ! :rofl:
|
Ach dat lastige Koraanse vertaalfoutje toch: ze krijgen elk een maagd van 72.
|
Citaat:
|
Marginale humor. Dat kan beter?
|
Citaat:
|
Een beetje een collectieve drang om op de Islam te kakken, doch niet verder komen dan afgezaagde moppen, voor zover je dat nog een mop kan noemen. Hiermee etaleer je enkel dat je het gezameijk iq hebt van al deze dode terroristen samen int kwadraat.
Gaarne wat meer originaliteit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om het met Jeff Dunham te zeggen....:
1 van die Talibankerels (Achmed) had zijn zoontje mee naar het werk genomen die dag. Na het ongelukje was een van zijn echtgenotes ZIEDEND. "WAAR IS ONZE KLEINE MOHAMED ????" Bedeesd zei Achmed: "Daar. En daar. En daar. En daar. " Dat vind ik nu wel een fijntje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun ruggegraat. |
Ik verzin geen conspiracys. Heel het leven is trouwens een conspiracy. Er worden dagelijks honderden complotten tegen u gesmeed. Dus nu probeerd ge mij te beledigen met het woord conspiracy ofwa? Er is altijd een originele conspiracy. De rest zijn conspiracyfacts. Uw opzet mislukt dus in elk opzicht. Het raakt kant noch wal.
En dan proberen in men schoenen te steken dat ik terreur goedkeur omdat ik gewoon met uw bakkes lach? We weten wel beter denk ik. Goeie poging, totaal niet voorpselbaar, al even min voorspelbaar als al het voorgaande. Zo zitten jullie, dat soort van klootjesvolk nu eenmaal in elkaar ;) |
Citaat:
|
14 is toch wat te weinig !!!!!!!!!!!!!!
VEEEEEEEEEEEEL TE WEINIG ....... VEEEEEEEEEEEEEL TE WEINIG !!!!!!!!!!!!!
Maar kom, """""14"""" is ook een mooi getal.We zijn al tevreden. :shit::shit::shit::shit::shit::shit::shit::shit::s hit::shit::shit::shit::shit::shit::shit: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be