![]() |
de gucht mag congo niet meer binnen
intelligente mensen, die congolezen
|
Precies of De Gucht ligt daar van wakker...
|
De Congolese autoriteiten beschuldigen De Gucht van racisme.
Citaat:
|
Citaat:
|
om uw eigen ego te strelen en uw eigen vete uit te werken de EU in een conflict met Congo storten ... faut le faire ... Degucht op zijn rancuneust ...
|
Citaat:
Zij hebben nog biodiversiteit, wij niet meer. Zij hebben nog schone wijven, wij niet meer. Maar we zijn ze aan het opleren. We zijn ze op het goede pad aan het brengen. Langzaam aan. |
Kunnen wij dat in België ook niet zo regelen? Beter voor iedereen.
|
Citaat:
maar zijn dat elementen waar men de Congolezen kan voor bewonderen? Dan zijn de Inuit in groenland wel bijzonder te bewonderen. :-D Ik daag u overigens uit om ginds eens water uit de kraan te drinken. En met die schone wijven kan je niet teveel doen als je je kleine vriend graag gezond ziet. :-D |
Wat een racistische blauwe mestkever is die man!
|
Citaat:
Ik vind het net bijzonder verfrissend dat hij ook in zijn nieuwe functie toch zijn oude mening blijft behouden en verkondingen. De man maakt de functie, niet omgekeerd. En dat is zoals het moet zijn. |
Citaat:
natuurlijk heeft m wel ergens een punt, maar in die kringen, moogt ge dat zo niet zeggen, ... de Gucht zou moeten snappen dat de Europese Praatbarak niet hetzelfde is als het gemeentehuis van Berlaere. |
Citaat:
Wat een racistisch onbeschoft varken is die man zeg! |
Citaat:
Kan u de quote geven waarin Degucht zich racistisch uitlaat? |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb niet gezegd dat kdg geen geslepen duvelke is hé |
Citaat:
|
De Gucht is Europees Commissaris voor Ontwikkelingssamenwerking, maar wordt later deze maand commissaris voor Handel in de nieuwe Commissie-Barroso.
Niet zo handig dat je Congo niet meer binnen mag, me dunkt. |
Het volgende pleit natuurlijk wel voor De Gucht:
Barroso: "De Gucht sprak in naam van Europese commissie" . |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk spreekt hij officieel namens de EU maar ook hij zal toch zelf wel beseffen dat hij ook 'Belg' is. En juist een vertegenwoordiger van de voormalige kolonisator komt eventjes haarfijn uitleggen dat het zelfstandige land een 'enorme puinhoop is geworden'. ''Jullie hebben er wel een zootje van gemaakt (sinds wij weg zijn)' is de nu overgebrachte boodschap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be