![]() |
Elfstedentocht
In een poging wat meer leuke gozers van Nederlanders naar dit forum te lokken , gaat de elfstedentocht dit jaar door , ja toch ;-)
|
ik vrees ervoor, als ik de berichten lees. blijkbaar zou het eerst moeten dooien zodat al dat slecht ijs en vooral de sneeuw zou verdwijnen en dan zou het nog 10 dagen hard moeten vriezen.
spijtig. |
December 2010
|
Mwah, was toch niet van plan mee te doen.
|
Teveel sneeuw en bruin ijs.
Eerst goed dooien en daarna weer strenge vorst. |
Citaat:
er zitter er toch al meer dan genoeg vind ik. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://winter.buienradar.nl/schaatsen-in-Nederland.aspx
Hier kunnen we schaatsen. |
Citaat:
De eerste eikels zijn al door het ijs gezakt. En wie gaat ze zoeken en desnoods met gevaar voor eigen leven redden ? Pas zaterdag kan er verantwoord geschaatst worden. Het ijs is nog te zwak en door de sneeuw verradelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de laatste elfstedentochten heeft de NOS gebruikgemaakt van Vlaamse cameramensen vanwege hun ervaring met wielertochten. BTW: Vlamingen/Belgen zijn niet zozeer allrounders maar wél erg aanwezig op de shortrack-wedstrijden. |
oh, wacht nog effe tot februari. Dan kan het nog eens goed vriezen en kan de Gelderse rookworst in de erwtensoep.
|
Citaat:
|
Ik denk dat wellicht rond 20 januari er een kans is, het wordt dan wel een nieuwe hel van 1963:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was der zo speciaal aan da jaar? Had ge toen uw eerste natte droom ofzo? Uw eerste lief? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be