![]() |
Er zullen er deze dagen wel een hoop op de muren en in de bladen gaan verschijnen.
In deze thread mag je jouw favorieten opsommen, en natuurlijk van de nodige commentaar voorzien; eigen brouwsels zijn ook welkom. Ik ga alvast van start met de eerste: [size=6]BART SOMERS ZOEKT WERK[/size] Oerstom beste Bart, dat je dat nog niet wist: begeef je naar de VDAB, en laat u op de wachtlijst schrijven. |
Ik denk dat we hier al een hoogtepunt mee bereikt hebben.
|
Citaat:
[size=7]Een Mercedes voor iedereen![/size] Mercedes van Volcem ofzoiets? :) http://www.jongvld.be/opencms/export...kandidaten.pdf |
Slogan van de VLD:
[size=6]"Hoe gaat het met u?"[/size] |
Slecht en met u? :P
Ik had namelijk graag een BMW gehad want dan zou mijn sexleven nog tien keer beter zijn dan het nu al is! :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, tgaat ook slecht omdat ze mij hier uitmaken voor vuile linkiewinkie! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ;) :P :D |
Voor diegenen die nog moeten beginnen:
IK BEN DE STEVE ZEG MAAR STIEF STEM VEUR MICH WANT ICH BEN ZO LIEF de partij van de BURGER stemt BOURGEOIS [size=6]IK BEN DEN IEF LETERME MOGE GOD EN DE KIEZERS ZICH OVER MIJ ONTFERME[/size] en ik ben de Gie als je me nodig hebt, zie je me nie hihi Ich bein Vandertooghangers, hik, ich heip geen sloogaan Ich heip ooch geen partij, hik, burps maar diegene die den hik taks oep de pintekes verheugt den diene zal hik burps mijn haand oep zijn bekkes hik krijgen schrijf da verdoeme mor in de gazeit limbeurg limbeurg hik allein... |
Voor een beter Doel : Stem Groen ! (was vroeger "stem Agalev" )
|
Omdat mensen [size=2]on[/size]belangrijk zijn.
|
200001 Jobs !
|
Meer bloot ? stem rood ! ;)
|
STEM NU GRATIS - BETAAL LATER !
|
Wilt u niet met uw allochtone buur in hetzelfde hok?
Stem dan zeker voor het Vlaams Blok! :P |
misschien kan Herman eens een lijstje maken met woorden die eindigen op -ok... ;)
|
Citaat:
Hier heb je er al een paar toepasbare: schok amok stok hok rok |
( :oops: 't is toch maar om te lachen he :oops: )
bezorg dit land een nieuwe schok stem op het vlaamse-eigen-mensen-blok Aaaah...mokke stem voor het vlaamsche blokke Doe zoals de kiekens ga met het blok op stok Haal de leeuw uit zijn hokje stem op het Vlaamse blokje Alexandra draagt een mini-mini-rokje (oooh hoe schattig toch dat mokje) 't is voor uw stem voor het Vlaams blokje Oei, ik zie nu op de klok ik moet nog gaan plakken voor het blok |
[size=6][/size]
stem voor onckelinx laurette en het vlaams blok sta morgen in de gazet stem voor elio di ripo en ge zij ne grote pippo volslank,stem louis michel voor echte dromers,stem bart somers stem flahaut,le vrai heraux Voor de vrouwen,stem leterme das ook(heeft) ne ferme stem op mij ik kan ook niks! ook maarvoor te lachen he manne! :wink: |
Stem voor mij ... of stem-pel
Aan U de keuze ! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be