![]() |
NEDERLANDER ONTDUIKT 180 Milj. EURO BELASTINGEN IN BELGIE
Tja, ik ga hier vast weer op zere tenen trappen, maar het is frappant hoe vindingrijk Nederlanders in België wel zijn.
Kun je hieruit de ware reden tot "anschluss" destilleren ? http://knack.rnews.be/belga/algemeen...le139800.html# |
Met het eerste ga ik helemaal akkoord.
het tweede is helaas een systemhenriaanse conclusie, waarmee ik vanzelfsprekend niet akkoord kan gaan. |
Citaat:
|
Is het dan zo makkelijk om belastingen te ontduiken in België?
|
Het is op z'n minst wel een goed voorbeeld van de algemene wetenschap dat Nederlanders erg gewiekst zijn en hun weg zeer gemakkelijk vinden in doolhoven waar een normaal mens hopeloos zou in verdwalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, hoe voelt U zich nu, wetende dat een Nederlander U beroofd heeft van 180 Milj. Euro. U beselt toch dat onze gemeenschap het gelag zal moeten betalen ? |
Citaat:
Kortom, WIJ zijn het slachtoffer, jullie lopen slechts een voordeel mis. |
Knap gedaan van die mens. En geef hem eens ongelijk, verdorie.
|
Over die paar miljoen moet men niet komen zagen. Nederlanders betaalden tot enkele jaren geleden dikwijls geen gemeentebelasting. Hoeveel inkomsten zouden de Belgische gemeenten daardoor misgelopen zijn?
|
Citaat:
Jongen, how low can you go? Sommige Belgicisten zijn duidelijk rijp voor het zothuis. |
Citaat:
|
Nuja, als we een Nederlander 180milj kunnen afhandig maken, mij niet gelaten :-)
|
Citaat:
Zo betaamt het ook een volbloed Belgicist he: de band tussen Noord en Zuid ontkennen, Il n'y a que la Belzieksken ! |
Citaat:
|
Citaat:
De banken van Luxmburg en Zwitserland zitten vol van dit soort figuren. De EU moet de belastingparadijzen hard aanpakken en ieder land zijn eigen profiteurs. |
In België maakte een vroege trein van Hasselt naar Brussel-Zuid gisteren een extra lange plasstop in het station van Aarschot. De extra stop werd ingelast omdat alle toiletten in de trein van Franse makelijk kapot waren. Dat heeft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws vandaag gemeld.
|
Citaat:
Maar je zou beter eens gaan beseffen welke lieden je eigenlijk in discrediet brengt met postings in deze stijl: de Nederlanders of de Belgicisten? Als ik een collectie grofheden wil aanleggen, weet ik alvast in welke van beide groepen ik de beste leveranciers kan vinden op dit forum. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be