![]() |
Gruwelijkheden bedreven door de huidige religieuzen
Gruwelijkheden bedreven door de huidige religieuzen!
Een toenemend aantal Afrikaanse kinderen is het slachtoffer van beschuldigingen van hekserij. ![]() Zij worden gemarteld en zelfs gedood. Vooral voorgangers van pinkstergroepen in Nigeria spelen daarbij een kwalijke rol. ![]() Kinderen zijn het doelwit van een heksenjacht in Nigeria. Zich evangelisch noemende predikers brandmerken jeugdige Nigerianen als bezeten en profiteren van de angst van ouders. Kinderen worden afgeranseld en soms gedood. ![]() Dat mensen dit kinderen kunnen aandoen in naam van hun geloof. ![]() Er komen verschrikkelijke beelden in voor ![]() |
Citaat:
De media gebruikt Christelijke woorden als 'prediker' of 'evangelist' maar Christelijk is deze religie allerminst. Het is "Juju" (magie). Een toverdokter (witch doctor) is toch ook geen arts? |
Religieuze opvoeding hoort thuis bij het lijstje van verschillende soorten kindermishandeling. Ik hoop dat ik nog mag meemaken dat zo'n wet er komt.
|
Dus je wilt religie verbieden?
|
Citaat:
Ik maak me geen illusies, zotten gaan er altijd zijn, zolang we ze maar niet maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je kinderen nooit leert hoe ze om moeten gaan met verliezen tijdens het spelen van een spel, dan krijg je vaak van die etterbakjes die niet tegen hun verlies kunnen. Dat maakt het aanleren van een spel toch niet iets negatiefs? |
Citaat:
Zie Jesus Camp, etc |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Menselijke waarden !! :thumbsup: :thumbsup: Citaat:
maar .... Travis66 voorstelt kannog mee leven !! UIt vrijewil , anders NIET !!!!!!!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be