![]() |
ondertussen in pyonyang
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...281349-438.art
Producten die de mensen het eerst nodig hebben, kosten teveel', zegt Di Rupo. Hij heeft het over 'essentiële producten' in de ruime zin van het woord. Minder begoede mensen hebben volgens hem ook recht op een telefoon en een televisie. is er een dokter in de zaal? hoe gaat hij deze keer geld uit de vlaamse zakken weten te kloppen? Hij benadrukt daarnaast dat er een onderhandelde oplossing voor BHV moet komen. Zoniet dreigt een juridische chaos. please please please 8-) |
Ik had het ook al gelezen... zou dat het pakket crisis maatregelen zijn dat de voorkeur van Leterme geniet op de staatshervorming?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een pc en een snelle internetverbinding hoort daar bij. Het 'andere invalspunt' is natuurlijk dat ik vind dat de minder begoede mensen daarvoor moeten kunnen werken. Citaat:
Klein beetje orde op zaken stellen, klein beetje werken .... en klaar komt de Waalse Kees. Citaat:
Als iemand dan toch nog chaos veroorzaakt, dan zal dit ongetwijfeld alle flaminganten in de kaart spelen. Leuk toch !! |
je moet zover niet gaan
de Vlaamse Regering geeft al jaren vakantiecheques aan minderbegoeden is reizen tegenwoordig ook al een basisrecht?8O |
Citaat:
(ik hou de beste herinneringen aan de jeugdvakansies in Spa, in de koten van de ziekenkas; ... en nog veel meer als jeugdleider ... 't begon toen al gemengd te worden ...) |
sociaal toerisme
my god |
Citaat:
Telefoon kan levensnoodzakelijk zijn: brandweer / medische zorgen / politie. Daarom zou het inderdaad een basisrecht moeten worden. Met ander woorden de abonnementskosten van een vaste lijn afschaffen. PS: Televisie is al gratis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het eerst in de geschiedenis moeten zij dan iets slikken van de Vlamingen. Wie heeft ooit gedacht, dat het eens zover heeft kunnen komen:roll: |
Citaat:
In Wallonië bestaat het Kijk en luistergeld nog steeds hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Digitale antenneontvangst: DAB (radio) en DVB-T (televisie) zijn gratis. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moogt mij dan zo'n gratis televisie + kabel komen geven :? Wat die telefoon betreft: het zou moeten mogelijk zijn een gratis telefoonlijn te hebben waarmee je enkel naar de hulpdiensten kan bellen. |
Citaat:
Het voorstel van Di Rupo over telefoon maakt volgens mij wel kans om erdoor te komen. |
Citaat:
Alleen weet blijkbaar geen kat dat. Beter is een vaste telefoon zonder abonnementskosten. Alle nummers van hulpdiensten en overheid zouden dan gratis zijn. De overige nummers gewoon betalend. |
Ik zit in Pyongyang van 4 tot 10 maart!
:cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be