![]() |
De - Pokeren en rum met cola-light, draad
Ben van de winkel teruggekomen daarnet en ik heb - buiten appelen, druiven, bananen en tomaten en bouletten, ook een fles Reserva van Bacardi meegebracht.
Alleen maar omdat ze de "Black" van Bacardi niet hadden. Zodus, vrienden, landgenoten en mooie vrouwen, ik ben reeds een beetje zat. Voor wie wat geduld heeft, ik zal straks een pak meer zat zijn. (Veel meer zat eigenlijk!) Het plan voor vandaag, Pokeren in de èèntafels met tien mensen van 3.40€ en rum met Cola drinken. :cheer: Men eerste game is over en gewonnen, 15€. Zover zogoed. |
En denk maar niet dat jullie gezamelijke boycot van deze draad gaat werken, als moet houd ik hem in mijn eentje vanboven.
Dat er veel mannelijke smeerlappen zijn hier op dit nazi-forum, dat wist ik wel. Maar dat de vrouwelijke leden hier me nu ook in de steek laten, daar verschiet ik van. :U |
Ok, mijn tweede spel verloren, eruit op de zesde plaats.
De stand zover, 6.80€ betaald, 15€ gewonnen. |
:cheer: reserva-cola :cheer:
|
Citaat:
|
Ok, stand van zaken. Drie games gedaan zover.
1.) 3.40€ betaald, eerste plaats 15€ gewonnen. 2.) 3.40€ betaald, eruit op de zesde plaats. 3.) 3.40€ betaald, 3de plaats, 6€ gewonnen. Stand van zaken, 10.20€ betaald, 21€ gewonnen. |
Jongens, meisjes, het moet gedaan zijn met deze draad te negeren.
|
Het vierde spel is bezig, ik word hier al gereraised dat het niet meer schoon is.
|
Was het nu rum of was het Bacardi?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be