![]() |
Met wie van het forum wil je wel/niet in de cel zitten?
Stel: je besluit naar de forummeeting in Leuven te gaan. Tot ieders verbazing blijkt werkelijk iederaan van het forum er te zijn. Het is goed weer en heel het gezelschap besluit om eerst een korte wandeling door het stadscentrum te maken.
We passeren het Ladeuzeplein. Daar blijkt er echter een betoging aan de gang te zijn. De politie die strikte orders had om het plein vrij te houden besluit iedereen aan te houden. Maar in het geharrewar wordt ook heel het Politics-gezelschap gearresteerd! Aangekomen op het politiebureau melden de agenten dat iedereen 24 uur zal aangehouden blijven. Je zal 24 uur met twee moeten doorbrengen in een cel van 2,5 meter op 3 meter. Bij wie zal je proberen zitten gedurende die 24u, en wie zal je daarentegen zeker proberen vermijden als gezelschap in de cel? Om alles zedelijk te houden worden mannen en vrouwen in aparte cellen opgesloten;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nadat ik enkelen van het forum - en zij weten goed genoeg over wie het gaat, heb afgerammeld, verblijf ik een nachtje in de cel.
Ik ben dan de enige die slaapt in die cel, de rest zit daar gestrest. =) |
Zou me niet zoveel uitmaken. Zolang er maar geen schijtbroek bij is die de hele tijd loopt te jammeren en te stressen. Want die zou ik bij zijn kraag vatten en desnoods een peer op z'n muil geven zodat die zwijgt. Waarna ik wellicht nog langer moet blijven...
Maar als ik echt zou mogen kiezen: met een stel PBL-RKT'ers, die hebben altijd nog wel een verrassing in petto. :cheer: |
Citaat:
En met een enorm gebaar bescherm ik je daar tegen de slechte mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil met Heftruck:twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, stel dat homo's en lesbiennes wel degelijk bij iemand van het andere geslacht gestoken worden, en ge weet dat op voorhand, dan zal ik me voor die 24u wel voordoen als homo... leuke nacht voor de boeg dan! 8-)
|
Citaat:
Tot zolang ik niet bij Raf terecht kom is't wel ok. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bgf324
Ik heb namelijk geen zin om het zedig te houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be