![]() |
Proviniaal dagblad de Provinciale Zeeuwse Courant (PZC) van dinsdag 27 04 2004 :
Voetbalduel gestaakt om hoofddoek Sydney - Een scheidsrechter heeft in Australië voor opschudding gezorgd door een wedstrijd vrouwenvoetbal te staken omdat een islamitische speelster weigerde haar hoofddoek af te doen. De Australische voetbalbond liet gisteren weten dat het gaat onderzoeken of de arbiter kan wordn geschorst wegens discriminerend gedrag. Afifa Saad, een productieve spits, speelt al vier jaar met een hoofddoek. De bewuste arbiter fluit al twaalf jaar. Hij sommeerde afgelopen zaterdag Saad de witte hoofddoek te verwisselen voor een ´hijab´ in de clubkleuren. Saaf, bijgestaan door haar teamgenoten, weigerde, waarop de scheidsrechter besloot de wedstrijd helemaal af te blazen. ANP Ben Militant juicht het besluit van deze arbiter vanzelfsprekend toe. Menige politicus en beleidsmaker zou een voorbeeld kunnen nemen aan deze arbiter, zoals ook al steeds meer in Frankrijk gebeurt ten opzichte van dit zoveelste verschijnsel van islamitisch imperialisme. Het openbare leven in een niet-islamitisch land kan en mag niet gedomineerd worden door deze rattenplaag. Een expansieve islam kan de unieke en karakteristieke eigenschappen van een land en volk vernietigen, zoals we al weer enige tijd geleden hebben gezien met de Boedha-beelden in Afghanistan, die van onschatbare historische waarde(n) waren!! |
had die dan een kort broekske aan met ne hoofddoek ?
das wel raar ;) |
Citaat:
|
---
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yep in Australië is de hoofddoek binnenkort verplicht ook voor niet-islamietische mannen : ze moeten echter nog eerst een nieuwe vlag ontwerpen. Van zodra dit gebeurd is worden de officiël toegelaten stijlen desseins en kleuren bepaald. Kim Clijsters weze gewaarschuwd !
De aistraliers zullen geen enkele religie hun ware volksaard laten veranderen. Ik draag Ben Patriot voor als Australiër honoris causa ! (zelf ben ik sedert 1980 de geheime koning van Polen en zie wat het Polen reeds opgebracht heeft !) |
Citaat:
Vanaf nu ben ik Al-Spetsnaz ;) |
Citaat:
|
Ik had eerst onder zijn naam gepost (zelfde pc weet je wel), en aangezien er hier (nog) geen delete-functie is op dit forum, heb ik het zo opgelost. Nu blij?
|
Is dat niet gevaarlijk, zo voetballen met een sluier? Tegenwoordig moeten hier de oorbellen van de spelers/speelsters al afgedekt worden met tape!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgende stap: Miss Islam in badpak maar mèt hoofddoek.
|
Citaat:
Btw, houden ze in Israël ook hun keppeltje aan om te voetballen? Ik heb daar lijk nog nooit op gelet... ;) Dat blijft niet zo gemakkelijk zitten zeker? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be