![]() |
Blauw
Zwart Groen Grijs Rood Bruin Geel Violet Gelieve deze kleuren te rangschikken in volgorde van voorkeur. Ik zal zelf starten :wink: 1. Geel 2. Blauw 3. Grijs 4. Rood 5. Violet 6. Groen 7. Bruin 8. Zwart |
Blauw
Bruin Geel Groen Grijs Rood Violet Zwart |
Mijn voorkeur is nog steeds dezelfde, maar dan moet het lijstje kleuren aangevuld worden :
Zwart bruin rood oranje geel groen blauw violet grijs wit ( + al dan niet goud en zilver ) Verklaring : http://www.elexp.com/t_resist.htm |
geel
zwart grijs blauw violet rood bruin groen |
Paars
Mauve Lila Purper |
Blauw
Zwart Paars Geel Groen Rood Bruin Grijs |
Amaai hier wordt nogal kleur bekend !
|
Citaat:
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
|
Citaat:
http://www.lalena.com/audio/electronics/color/ |
Vrienden, de rangschikking van de acht kleuren betreft een psychologische proefneming. Gewoonlijk bebruikt men acht kaarten. Te rangschikken in volgorde van voorkeur.
De hoofdkleuren in deze zijn blauw, groen, rood, geel. De nevenkleuren zijn violet, bruin, grijs, zwart. De psycholoog van dienst zal de manier waarop je de kleuren rangschikt analyseren :wink: Feel free to participate :) |
Citaat:
Citaat:
evenwichtige persoonlijkheid, voeten vast op de grond etc etc bla bla . 9.5/10 |
alee vooruit, analyseer mij ook maar eens
Rood Zwart Blauw Violet Grijs Geel Groen Bruin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tof spelleke:
Benoem hardop de kleur van van volgende woorden. Je moet dus de kleur van de letters zeggen, niet de woorden lezen. Doe dit zo snel mogelijk: Ei bank Idee Fiets Deel Doe nu net hetzelfee met de volgende woorden. Vergeet niet: Zo Snel Mogelijk!!! Blauw Geel Groen Oranje Rood Wit Paars Lastig hé? :wink: Dit simpel experimentje zou bewijzen dat we de betekenis van woorden automatisch 'oproepen' in onze hersenen. Je kan geen bekend woord lezen zonder de betekenis onmiddelijk te 'zien'. Daarom dat de tweede oefening veel moeilijker is: de betekenis van het woord interfereert met de kleur die we moeten benoemen. |
Ik heb het hier louter over persoonlijke voorkeur van kleurtjes
Ik weet dat het raar klinkt maar soms zit er een mens in de politieker raar hé, ik was er zelf ook niet goed van toen ik dat te weten ben gekomen Ik vraag me juist uw antwoord af mocht ik bruin eerst geplaatst hebben :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt geen last van bescheidenheid. Over je evenwichtigheid kunnen we geen gevolgen trekken. De kaartentrekkerij is een indicatie van hoe ge u voelt op dit moment, terwijl ge u op een ander moment geheel anders kunt voelen, en dan ook andere kaarten naar voor kunt schuiven. Trek vooral geen te zware conclusies. Het is zoals ge de ene dag al eens (on)bewust sombere kleren aantrekt, en de volgende dag meer kleurrijke :wink: |
Citaat:
Is dat gebaseerd op mijn kleurenkeuze of op mijn zevertekstje? 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be