![]() |
Hoeveel uren per week
werkt u?
Ik heb alweer stevig doorgewerkt dit weekend. Hoogtijd voor een welverdiend avondmaal! |
Hangt van week tot week af.
|
kleef er maar een gemiddelde op!
werklozen mogen niet stemmen; gepensioneerden ook niet. dat zijn allemaal klootzakken. |
Zelfstandig +- 70 uren week.
|
't Gaat u geen zak aan. Kom hier met die welverdiende maaltijd!
|
Citaat:
![]() |
35 uur.
|
Citaat:
|
Officieel een 36-urenweek, maar dat wisselt nogal. Dat, en ik werk in ploegen.
|
152 uren per maand. Wegens ploegenwerk varieert dat per week.
|
40 per week.
Dan mag er wel niks gebeuren |
waar staat "werkloos"?
|
Citaat:
|
Wat een rare poll :-S
Precies of deeltijds werk bestaat niet meer of zo. Ik werk theoretisch opnieuw 19u/week, in de praktijk is dat wat meer. |
Citaat:
deeltijds? doe je 4 jobs tegelijk of zo? stem maar 35+ of zoiets werklozen zijn uitgesloten, heb ik al gezegd |
Citaat:
|
burpss
A curse upon you Oliver Cromwell You who raped our Motherland I hope you're rotting down in hell For the horrors that you sent To our misfortunate forefathers Whom you robbed of their birthright "To hell or Connaught" may you burn in hell tonight You have robbed our homes and fortunes Even drove us from our land You tried to break our spirit But you'll never understand The love of dear old Ireland That will forge an iron will As long as there are gallant men Like young Ned of the hill 8-) |
Young Ned of the Hill
|
Ik heb mijn tijd van overuren achter mij gelaten. Gedaan met de 55u+ weken.
Nu heb ik een bediendencontract, en elke minuut ik langer werk dan de gestipuleerde 40 uren kost me nog eens eens een bult werk om die goedgekeurd en betaald te krijgen. Langs de andere kant, wat klusjes na de uren zouden momenteel solaas kunnen brengen in de kosten van de verbouwingen. |
"Student, je zou graag weinig werken" want wil nog iets bijstuderen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be