![]() |
3D-tv..?
Onlangs was het een paar keer in het nieuws
dat er in -nabije- toekomst 3D-tv's op de markt gaan komen. 3D-bioscoop werd niet echt een succes , (vanwege de dure techniek?) en in volgende video wordt ook gepraat over speciale bekabeling wat nodig zou zijn voor 3D-tv: 3D Leaping From TV Screens 1.43m Interessant toch? |
Nee. Het is duidelijk dat de telecombedrijven op zoek zijn naar geld. Ah ja, het credo is toch dat producten regelmatig vernieuwd moeten worden. De rommel van bekabeling moet je er maar bijnemen. Bah, gooi die TV's toch buiten!
Stel nu dat iemand dat in huis zou halen, dan moet die bij mij niet komen zagen over "hoe duur het leven toch wel is"... |
Dat hele 3d vind ik echt zwaar overrated, zeker met zo'n brillen en zoveel toegevoegde waarde geeft het ook weer niet.
|
Man toch, zie je ons al zitten met zo'n brilleke op onze kop. :roll:
|
Met een 3D Tv heb je zo geen brilletje nodig. Wel vreemd dat op de nieuwste PS games al staat dat ze in 3D gespeeld kunnen worden terwijl niemand zo een tv heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor als Avatar of Jaws 3 es op TV is.
|
Citaat:
|
Kunnen ze ook oudere klassiekers omtoveren naar 3D?
|
Citaat:
|
Als iedereen slim is, word deze generatie van 3d gewoon geskipt en gaan we recht naar hologram. Gewoon niet kopen
|
Citaat:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... |
3D nietvoor mijn ogen :oops:
|
|
best wel intressant..Hologrammen zou nog sweeter zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be