![]() |
Hoe zou u uzelf beschrijven naar deze mogelijkheden
Ik vraag me af of sommige combinaties niet kunnen of dat het een met het ander in verband staat
|
Vlaming.
|
Citaat:
Heb je lang moeten nadenken over een optie die er niet tussen staat? :lol: |
Citaat:
Ik ben soms een beetje links, soms een beetje rechts, soms extreem links, soms extreem rechts. Hangt van het onderwerp af. En verder ben ik noch flamingant, noch belgicist. Ik ben duidelijk vlaming, al kan ik geen enkele eigenschap bedenken die daarvoor verantwoordelijk is die de walen ook niet hebben. Ik kan op uw vraag dus niet echt antwoorden. |
Beetje moeilijk. Ik zou mijzelf eerder als Conservatief dan als rechts beschrijven. Soms voel ik mij veeleer centrum.
Ik hou ook niet zo van het predikaat Flamingant. Ik ben Vlaming. Punt. |
Citaat:
In tegenstelling tot andere polls heb ik hier dus redelijk lang over nagedacht ja. |
Altijd Vlaamsgezind, meestal rechts.
|
vrij centraal, soms wat naar de linkse kant
en zeker pro-belgie |
Anti democraat, anti België, anti Europa.
|
Centrum-links stond er niet bij. Heb dan maar links gekozen. Anderzijds heb ik over sommige onderwerpen eerder rechtse opvattingen, maar ik vermoed dat dat bij vele mensen wel het geval is.
|
Radicaal links.
Belgie en Vlaanderen zijn louter constructies van de burgerij en gaan mij as such niet aan. |
Ik ga niet akkoord met het gebruik van de term "extreem-" noch ben ik nationalistisch (Belgicist of flamingant)
|
Ik voel me meer Vlaming dan Belg, met welke hand ik schrijf heeft daar niets mee te maken.
|
Belg , niet-geloofsgelovig , vlaming , centrumlinks ,
misschien mesoms centrumrechtse raakpuntjes ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133680 |
Ik zou mij eerder in het centrum plaatsen, maar ethisch conservatief en dat is meestal rechts denk ik
|
ik mis een optie maar weet niet welke.
|
Citaat:
|
In volle overtuiging een Vlaming (maar nog meer Antwerpenaar en dus Brabander; maar Vlaams-voelend), maar daarom nog geen principiële separatist. Ik walg wel van chauvinistisch nationalisme.
Leven in staatsverband met niet-Vlaamse anders-talige delen kan ik niettemin goed accepteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be