Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hoe zou u uzelf beschrijven naar deze mogelijkheden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133663)

bentje 12 januari 2010 15:51

Hoe zou u uzelf beschrijven naar deze mogelijkheden

Ik vraag me af of sommige combinaties niet kunnen of dat het een met het ander in verband staat

Xenophon 12 januari 2010 16:00

Vlaming.

bentje 12 januari 2010 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4539335)
Vlaming.

Dus niet links, niet rechts, enkel Vlaams?
Heb je lang moeten nadenken over een optie die er niet tussen staat? :lol:

Travis66 12 januari 2010 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 4539338)

Links, rechts, kattevitess. Bestaat dat nog? Hoe noem je iemand die softdrugs wil legaliseren en voor de doodstraf is? (beschrijft mij niet hoor)
Ik ben soms een beetje links, soms een beetje rechts, soms extreem links, soms extreem rechts. Hangt van het onderwerp af.
En verder ben ik noch flamingant, noch belgicist. Ik ben duidelijk vlaming, al kan ik geen enkele eigenschap bedenken die daarvoor verantwoordelijk is die de walen ook niet hebben.

Ik kan op uw vraag dus niet echt antwoorden.

Jozef Ostyn 12 januari 2010 16:37

Beetje moeilijk. Ik zou mijzelf eerder als Conservatief dan als rechts beschrijven. Soms voel ik mij veeleer centrum.
Ik hou ook niet zo van het predikaat Flamingant. Ik ben Vlaming. Punt.

Xenophon 12 januari 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 4539338)

Ik ben de opties nagegaan, en nu blijkt dat het "Vlaming" zonder meer, me beter beschrijft dan eender welke van de opties in de poll.

In tegenstelling tot andere polls heb ik hier dus redelijk lang over nagedacht ja.

forzaflandria 12 januari 2010 16:38

Altijd Vlaamsgezind, meestal rechts.

Duvelke 12 januari 2010 16:40

vrij centraal, soms wat naar de linkse kant
en zeker pro-belgie

maddox 12 januari 2010 16:46

Anti democraat, anti België, anti Europa.

Steve_M 12 januari 2010 16:56

Centrum-links stond er niet bij. Heb dan maar links gekozen. Anderzijds heb ik over sommige onderwerpen eerder rechtse opvattingen, maar ik vermoed dat dat bij vele mensen wel het geval is.

driewerf 12 januari 2010 17:38

Radicaal links.
Belgie en Vlaanderen zijn louter constructies van de burgerij en gaan mij as such niet aan.

toccata 12 januari 2010 18:53

Ik ga niet akkoord met het gebruik van de term "extreem-" noch ben ik nationalistisch (Belgicist of flamingant)

Abraxas 12 januari 2010 19:01

Ik voel me meer Vlaming dan Belg, met welke hand ik schrijf heeft daar niets mee te maken.

cookie monster 13 januari 2010 01:20

Belg , niet-geloofsgelovig , vlaming , centrumlinks ,
misschien mesoms centrumrechtse raakpuntjes ??

Jaani_Dushman 13 januari 2010 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4539591)
Radicaal links.

²

Jaani_Dushman 13 januari 2010 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4539419)
Ik ben de opties nagegaan, en nu blijkt dat het "Vlaming" zonder meer, me beter beschrijft dan eender welke van de opties in de poll.

In tegenstelling tot andere polls heb ik hier dus redelijk lang over nagedacht ja.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4539591)
Radicaal links.
Belgie en Vlaanderen zijn louter constructies van de burgerij en gaan mij as such niet aan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4539705)
Ik ga niet akkoord met het gebruik van de term "extreem-" noch ben ik nationalistisch (Belgicist of flamingant)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4539720)
Ik voel me meer Vlaming dan Belg, met welke hand ik schrijf heeft daar niets mee te maken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 4539388)
Links, rechts, kattevitess. Bestaat dat nog? Hoe noem je iemand die softdrugs wil legaliseren en voor de doodstraf is? (beschrijft mij niet hoor)
Ik ben soms een beetje links, soms een beetje rechts, soms extreem links, soms extreem rechts. Hangt van het onderwerp af.
En verder ben ik noch flamingant, noch belgicist. Ik ben duidelijk vlaming, al kan ik geen enkele eigenschap bedenken die daarvoor verantwoordelijk is die de walen ook niet hebben.

Ik kan op uw vraag dus niet echt antwoorden.

Hopelijk staat uw antwoord in dit lijstje. ;-)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133680

Inno 13 januari 2010 01:52

Ik zou mij eerder in het centrum plaatsen, maar ethisch conservatief en dat is meestal rechts denk ik

Johan Bollen 13 januari 2010 02:42

ik mis een optie maar weet niet welke.

Svennies 13 januari 2010 03:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4539335)
Vlaming.

Idem dito....eerst en vooral Vlaming ,en dan pas links,en als links zijn kar niet gaat keren zal ik dus ex-links gaan worden,maar vooral Vlaming blijven...;-)

Scarabaeida 13 januari 2010 03:37

In volle overtuiging een Vlaming (maar nog meer Antwerpenaar en dus Brabander; maar Vlaams-voelend), maar daarom nog geen principiële separatist. Ik walg wel van chauvinistisch nationalisme.
Leven in staatsverband met niet-Vlaamse anders-talige delen kan ik niettemin goed accepteren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be