![]() |
Wat voor straf zou die Ronald Janssen verdienen ?
Hij is nog verdachte, maar is wel duidelijk dat hij een seriemoordenaar is.
Ik ben tegen de doodstraf en in principe ook tegen levenslange gevangenisstraf. Echter in dit geval mag deze man m.i. nooit meer terug in de maatschappij. Maar het zou me niet verbazen als zijn lijst van slachtoffers veel groter zal worden. Ook zaken in Nederlands Limburg worden nu opnieuw geopend. In Nederland wordt vaak TBS opgelegd, een soort van gedwongen verpleging, maar in ernstige gevallen levenslang wat ook daadwerkelijk levenslang is. |
Levenslang ten dienste van de maatschappij zonder enige kans op vrijheid. Hoe ... da's natuurlijk een goede vraag waar ik niet moet over beslissen.
|
Levenslang.
|
Citaat:
Lijkt me in dit geval zeer onwenselijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezien de wreedheid van zijn daden lijkt me hier levenslang op zijn plaats. http://www.nu.nl/algemeen/1902702/tw...kpanmoord.html |
effectief levenslang lijkt me passend als hij die feiten inderdaad gepleegd heeft.
|
Citaat:
|
Levenslange internering
|
zelfmoord
|
Binnen drie jaar staat die terug buiten.
Volledig aangepast aan de maatschappij. |
In Brussel een Collosseum bouwen.
Dan hem in de arena lossen met al die ouders van de kinderen die hij vermoord heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zegt me niks Kan iemand me iemand er iets over vertellen of een linkje geven ? |
Citaat:
|
Alle moordzaken uitklaren en hem dan harakiri laten plegen. Goedkoper. Good riddance. Menselijk.
Wilt ge nu echt die gast nog 40 jaar in een cel steken en onderhouden ? Kost geld eh.... |
Citaat:
En dat naast het militait domein van Kleinen Brogel bouwen. Als der binnen 10 jaar een WO3 uit barst en de bommen vallen een paar meters naast de militaire dings in Kleine Brogel is der niemand die er rouwig om is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be