Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hoe zou u uzelf beschrijven naar deze mogelijkheden (2) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133680)

Jaani_Dushman 13 januari 2010 01:41

Hoe zou u uzelf beschrijven naar deze mogelijkheden (2)

Bentje vraagt zich af of sommige combinaties niet kunnen of dat het een met het ander in verband staat.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133663

Jaani_Dushman 13 januari 2010 01:47

En voor Metternich: mijn excuses dat ik er "radicaal-centrum" niet heb tussengezet. Er is een maximum van 20 antwoorden, ziet u. ;-)

Johan Bollen 13 januari 2010 02:40

Ik kan daar niet op antwoorden. Is er nog iets anders als een continuum?

Nexer 13 januari 2010 03:50

Rechts - Vlaamsgezind.

Voor de mensen die willen weten wie wat gestemd heeft maar vergeten zijn de resultaten bekijken vooraleer zelf te stemmen, klik eens met uw muis op de nummers groter dan 0, dan ziet ge wie er allemaal een bepaalde optie gestemd heeft.

Herr Flick 13 januari 2010 08:39

Vrij rechts - vlaamsgezind - separatistisch maar linkshandig...

vlijmscherp 13 januari 2010 09:10

links - Vlaamsgezind.

From_Vlaanderen 13 januari 2010 12:00

. (foutje)

From_Vlaanderen 13 januari 2010 12:01

Rechts- andere denk ik.

Mijn rechteroog is mijn meester oog.
Ik ben rechts-dragend.
Ik ben rechtshandig
Ik ben rechts-voetig.

vlijmscherp 13 januari 2010 12:03

ik vind trouwens niet dat Vlaamsgezind moet gelijkgesteld worden met Vlaams-nationalist.

De schoofzak 13 januari 2010 12:21

Ik denk dat ik sentrum rechts ben. (ofte: gematigd rechts; ofte "de meest rechtse van het linkse spektrum .. bla bla ..) Over Vlaams is er geen twijfel: ekstreem. (maar ik vind dit niet ekstremistisch. Iemand die pro B. is, zal zichzelf toch ook niet ekstremistisch B. noemen).

En ik ben ook ekstreem pro Europa. De EU moet evolueren naar een Verenigde Staten van Europa. Intern wel volgens subisdiariteit. Het sosiale aspekt van de EU, dat momenteel zwaar defisitair is, zal vlug op punt gesteld worden, zodra de vakbonden zichzelf zullen aangepast hebben aan de nieuwe politieke realiteit. Nu zijn de vakbonden zwaar "nasionalistisch" in hun refleksen: waarom fabriek x in regio y wel/niet sluiten tegenover fabriek z in regio u ? Volgens de huidige vakbondsmentaliteit, niet om het meeste jobs eruit te halen ....

Anna List 13 januari 2010 12:42

radicaal vlaamsgezind
economisch rechtsliberaal
ethisch uiterst links

wederkerend kernwoord dus : progressief.

Praetorian 13 januari 2010 12:48

Radicaal-links - andere

Marxist en iemand die zich doodergert aan de verfransing van de Rand. Het idee Vlaanderen of België op zich laat mij koud.

Abraxas 13 januari 2010 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 4541020)
Radicaal-links - andere

Marxist en iemand die zich doodergert aan de verfransing van de Rand. Het idee Vlaanderen of België op zich laat mij koud.

², De uiteindelijke structuur interesseert me minder dan wat er binnen die structuur wordt gedaan.

Anna List 13 januari 2010 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4541239)
², De uiteindelijke structuur interesseert me minder dan wat er binnen die structuur wordt gedaan.

maar zo lang de structuur niet finaal, onbetwist vastligt ... kan er binnen die structuur niks gedaan worden.

Vette Pois(s)on 13 januari 2010 14:09

Lnks, rechts, boven of onder, het zou zoveel fijner zijn mochten al de vlaamsgezinden de handen in elkaar slaan.

Anna List 13 januari 2010 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4541259)
Lnks, rechts, boven of onder, het zou zoveel fijner zijn mochten al de vlaamsgezinden de handen in elkaar slaan.

zou dat niet wat saai zijn ?

edit, mochten alle Vlaamsgezinden ten allen tijde Vlaamsgezind zijn, dat zou al voldoende zijn.

Abraxas 13 januari 2010 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4541243)
maar zo lang de structuur niet finaal, onbetwist vastligt ... kan er binnen die structuur niks gedaan worden.

Dat is waar, daarom wens ik ook zo vlug mogelijk een staatshervorming die een werkbare structuur oplevert. Maar ja, dat zal wel ijdele hoop zijn.

De schoofzak 13 januari 2010 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4541259)

Toch die met propere handen.

Ze moeten zelfs niet heeeel proper zijn (als 't beperkt blijft tot één handje schudden, nl. een gezamenlijk kommunotair stemmen), maar er zijn er echt met te vuile handen ....

Nynorsk 13 januari 2010 15:03

ik kan eigenlijk nie meer kiezen tussen 'links' en 'rechts' :|

Xenophon 13 januari 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4541480)
Toch die met propere handen.

Ze moeten zelfs niet heeeel proper zijn (als 't beperkt blijft tot één handje schudden, nl. een gezamenlijk kommunotair stemmen), maar er zijn er echt met te vuile handen ....

Dat is nieuw, het vuile handen rascisme.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be