![]() |
Hoe zou u uzelf beschrijven naar deze mogelijkheden (2)
Bentje vraagt zich af of sommige combinaties niet kunnen of dat het een met het ander in verband staat.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=133663 |
En voor Metternich: mijn excuses dat ik er "radicaal-centrum" niet heb tussengezet. Er is een maximum van 20 antwoorden, ziet u. ;-)
|
Ik kan daar niet op antwoorden. Is er nog iets anders als een continuum?
|
Rechts - Vlaamsgezind.
Voor de mensen die willen weten wie wat gestemd heeft maar vergeten zijn de resultaten bekijken vooraleer zelf te stemmen, klik eens met uw muis op de nummers groter dan 0, dan ziet ge wie er allemaal een bepaalde optie gestemd heeft. |
Vrij rechts - vlaamsgezind - separatistisch maar linkshandig...
|
links - Vlaamsgezind.
|
. (foutje)
|
Rechts- andere denk ik.
Mijn rechteroog is mijn meester oog. Ik ben rechts-dragend. Ik ben rechtshandig Ik ben rechts-voetig. |
ik vind trouwens niet dat Vlaamsgezind moet gelijkgesteld worden met Vlaams-nationalist.
|
Ik denk dat ik sentrum rechts ben. (ofte: gematigd rechts; ofte "de meest rechtse van het linkse spektrum .. bla bla ..) Over Vlaams is er geen twijfel: ekstreem. (maar ik vind dit niet ekstremistisch. Iemand die pro B. is, zal zichzelf toch ook niet ekstremistisch B. noemen).
En ik ben ook ekstreem pro Europa. De EU moet evolueren naar een Verenigde Staten van Europa. Intern wel volgens subisdiariteit. Het sosiale aspekt van de EU, dat momenteel zwaar defisitair is, zal vlug op punt gesteld worden, zodra de vakbonden zichzelf zullen aangepast hebben aan de nieuwe politieke realiteit. Nu zijn de vakbonden zwaar "nasionalistisch" in hun refleksen: waarom fabriek x in regio y wel/niet sluiten tegenover fabriek z in regio u ? Volgens de huidige vakbondsmentaliteit, niet om het meeste jobs eruit te halen .... |
radicaal vlaamsgezind
economisch rechtsliberaal ethisch uiterst links wederkerend kernwoord dus : progressief. |
Radicaal-links - andere
Marxist en iemand die zich doodergert aan de verfransing van de Rand. Het idee Vlaanderen of België op zich laat mij koud. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lnks, rechts, boven of onder, het zou zoveel fijner zijn mochten al de vlaamsgezinden de handen in elkaar slaan.
|
Citaat:
edit, mochten alle Vlaamsgezinden ten allen tijde Vlaamsgezind zijn, dat zou al voldoende zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten zelfs niet heeeel proper zijn (als 't beperkt blijft tot één handje schudden, nl. een gezamenlijk kommunotair stemmen), maar er zijn er echt met te vuile handen .... |
ik kan eigenlijk nie meer kiezen tussen 'links' en 'rechts' :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be