![]() |
Triodos
heeft iemand ervaring met deze bank of weet je nog alternatieven voor de sluwe grootbanken? het liefst zouden wij ons geld verhuizen naar een alternatief, zonder daarbij geld te verliezen natuurlijk en zonder de grootbanken rijk te maken
http://www.triodos.be/?lang=nl |
Artisjok heeft mijn thread op het subforum economie bedolven met posts over Triodos bank, je kan daar mss eens een kijkje nemen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=121987
|
Voor meer info over banken kan je ook best eens surfen naar www.spaargids.be (zeker ook op hun forum).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naast in bier, beleggen we ook in schoeisel. Twee zaken die mensen altijd nodig hebben en dus een gegarandeerde meerwaarde opleveren. Tegelijkertijd beschouw ik uw blijk van kennis als een compliment voor de transparantie van de PBL-RKT-spaarkas. Geef toe, waar kan je vandaag de dag nog zaken doen zonder het gevoel te hebben dat ze je bij de neus nemen? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard staat er in de clausule van de overeenkomsten voor de beleggingen expliciet dat er niet in botten belegd wordt. |
Citaat:
Ik weet niet zeker of dronkoers wel te vertrouwen is als je hem alleen laat met grote hoeveelheden bier. Zijn er garantie dat mijn bier absoluut veilig is? (dus in een safe waar dronkoers niet in kan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, hoe meer bier er vloeit, hoe meer de beleggingen opbrengen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fuck beter al ons geld opdoen lol |
Al mijn spaargeld staat bij Triodos. Binnenkort komen ze ook met een zichtrekening.
Triodos is volgens mij de beste bank der lage landen. Trouwens als je nu een spaarrekening opent bij Triodos doneren ze per 1000€, 15€ aan Amnesty International. |
Citaat:
Trouwens, A.I. krijgt al genoeg van de staat :twisted: |
Citaat:
Hoe meer donaties A.I. krijgt hoe meer de staat subsidieert. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be