![]() |
Gooi die TV buiten
http://www.zita.be/nieuws/buitenland...ezondheid.html
Nou .... Te veel snooit goed , logisch !! overdaad schaadt !!!! Kijkenjullie veel , weinig , nooit ?? Waarom ?? Ikijk soms , veeeeeeeel minder dan vroeger !! |
Kijk op uw PC-scherm :cheer:
|
Hier zet altijd PCTV aan , komt iets interessant ,
zet TV aan , en kijk !! Gedaan , TV uit , PCTV steeds aan :D Wanneer slapen ga of niet thuis , PC uit !! |
Moetwel bekennen , mijnTV is mlijn PC-scherm :oops:
Heb GROOOOTE letters nodig !! |
-VRT, en drie journaals (VTM en/of RTBF en/of dat vh land waar recent iets gebeurde: vandaag Bak ellende zien spartelen op de NOS:twisted:)
-Zelden eens een goede film, koppen of een politiek programma. -Nooit series. |
Wie heeft er televisie nodig als men internet heeft?
|
Citaat:
Citaat:
D�*�*r heb ik dikwijls mee moeten glimlachen. |
Citaat:
|
Ik ben een grote TV-kijker maar weet ook wat mij op TV bevalt : vooral bepaalde "entertainment"programma's, bepaalde TV-spelletjes maar ook talkshows en interessante reportages. Wat ik op TV niet kan verdragen, zijn al die hudige Amerikaanse series en reality TV (Star Academy, Ferme Célébrités, enz........). Over Vlaamse TV kan ik niets zeggen, ik bekijk ze nooit. Ik bekijk vooral France 2 of France 3.
|
Citaat:
Wat slecht is, is dat dit het contact met de ouders breekt. Wat gebeurt er meer en meer? De ouders kijken 'savonds naar de TV terwijl hun kinderen de hele avond voor hun PC staan. Er zijn (bijna) geen contacten meer tussen de ouders en de kinderen. Is dit de maatschappij van de toekomst? Zeer triestig dan! |
Ik snap niet waarom er mensen zijn die naar de VTM kijken...
|
Citaat:
Smijt dan die PC ook buiten hé. |
Citaat:
Wat dat sociale contact betreft: wat je zegt klopt grotendeels. Mijn ouders kijken nog wel veel tv, terwijl ikzelf, mijn broers en mijn zus gezelschapsspelletjes spelen of gezamelijk met de playstation bezig zijn. Let wel: nagenoeg niemand speelt alleen op die playstation: het is immers dat sociale (het uitlachen van de andere bvb) dat het net zo prettig maakt. Als mijn ouders dat sociale contact zo sterk zouden willen laten primeren boven hun FC De Kampioenen, dan speelden ze eens een spel mee. Quod non. gewoontedieren |
In vier woorden, mensen:
|
Kom kom, niet overdrijven, soms is er toch wel iets dat de moeite loont om naar te kijken. Stephen Fry in America? Horizon op de BBC? en zo zijn er wel nog af en toe lichtpuntjes.
|
Citaat:
:tvbashedbysmiley: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we moeten bang zijn van het geboefte op straat, terwijl we het meest bestolen worden door boeven in maatpakken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be