Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Subforum "Armoede" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133726)

Rudy 14 januari 2010 14:12

Subforum "Armoede"

Gezien de belangstelling en het niet te negeren aantal onderwerpen met betrekking tot 'armoede', vooral binnen het forum 'maatschappelijke discussies' stel ik voor een afzonderlijk subforum 'armoede' te plannen.

Heb aan deze draad een polleke gekoppeld.

backfire 14 januari 2010 15:00

Met Eno2 als moderator.

Rudy 14 januari 2010 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4543777)
Met Eno2 als moderator.

Ben je vragende partij ?

backfire 14 januari 2010 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4543939)
Ben je vragende partij ?

Vragende partij voor wat?

Rudy 14 januari 2010 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4543971)
Vragende partij voor wat?

Waarom zou volgens u Eno2 de moderator bij uitstek voor het onderwerp armoede moeten zijn ?

bgf324 14 januari 2010 22:15

Grote vraag: waarom?

van Maerlant 14 januari 2010 23:35

Maatschappelijke discussies... Waarom willen jullie per se een onoverzichtelijk gedrocht van dit forum maken?

eno2 15 januari 2010 10:40

Armoede is het maatschappelijk probleem bij uitstek, het allergrootste, maar van iemand als Rudy kan je helemaal verwachten dat hij het uit het maatschappelijke debat in een vergeetputje wil duwen omdat het hem ergert..

Rudy 16 januari 2010 08:00

2 voor, 11 tegen. Slecht voorstel dus. Case closed.

Dajjal 16 januari 2010 09:51

Noem het forum gewoon "Eno2 is arm".

eno2 16 januari 2010 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4546950)
Noem het forum gewoon "Eno2 is arm".

Uitbrengen van persoonlijke informatie over forumdeelnemers is verboden.

Maar dit is valse informatie, dus dat mag waarschijnlijk, heb ik al ondervonden.

Alboreto 16 januari 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4547269)

Citaat:

Wettelijk niet toegelaten zijn: privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming)
Indien de persoon in kwestie die informatie zelf (herhaaldelijk) heeft uitgebracht, kan je niet meer spreken over inbreuk op de privacy.

De informatie is op dat moment 'public domain' ;)

Savatage 16 januari 2010 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4547269)

Maar dit is valse informatie, dus dat mag waarschijnlijk, heb ik al ondervonden.

erg persoonlijk kan je die info bezwaarlijk noemen, nadat je hier al meer dan 21.000 berichtjes zit te produceren over je armoede ...

Txiki 16 januari 2010 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4547468)
erg persoonlijk kan je die info bezwaarlijk noemen, nadat je hier al meer dan 21.000 berichtjes zit te produceren over je armoede ...

Dat heeft hij niet zelf gedaan, dat was Mr. Hyde.

eno2 18 januari 2010 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4547297)
Indien de persoon in kwestie die informatie zelf (herhaaldelijk) heeft uitgebracht, kan je niet meer spreken over inbreuk op de privacy.

De informatie is op dat moment 'public domain' ;)

Al s iemand zoals Rudy beweert dat "ik nooit gewerkt heb", en die leugens en laster worden door moderatie niet geknipt, dan behoort dat inderdaad tot het publieke domein.

gelukkig dat ik anoniem ben... Dat is hier mijn enige bescherming.

backfire 18 januari 2010 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4544084)
Waarom zou volgens u Eno2 de moderator bij uitstek voor het onderwerp armoede moeten zijn ?

Weetikveel. Ervaringsdeskundigheid of zoiets. Whatever, man.

Rudy 18 januari 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4550108)
Al s iemand zoals Rudy beweert dat "ik nooit gewerkt heb", en die leugens en laster worden door moderatie niet geknipt, dan behoort dat inderdaad tot het publieke domein.

gelukkig dat ik anoniem ben... Dat is hier mijn enige bescherming.

Eno2. Je gaat nogal ver terug in de tijd.

Je zou de perfecte gesprekspartner kunnen zijn tussen pot en pint.

Mijn punt is dat er veel onderwerpen zijnover armoede, binnen de rubriek maatschappij, en voor 99% van jijzelf. Het onderwerp ligt dus gevoelig. Ik merk welen discripantie tussen uw goedbedoelde topicstart en hoe er op wordt gereageerd met dagdagelijkse praat tgen de vaak. Maakt mij niets uit, ik reageer niet meer op up topics. Mijn perceptie is dat voor u vooral aandacht hebben belangrijk is.

Misschien dat ik het zo mag stellen dat je wel een afzonderlijk subforum verdient voor uw overmoedige inspanningen omtrent armoede. Ik zou dit enkel aanmoedigen.
Wat mij vooral stoort is je overdadig getopic met aandacht voor uw persoontje. Een maatschappelijk debat hoeft niet noozakelijk over mij- of jijzelf te gaan.

Dat ik je ooit zou hebben verweten nooit te hebben gewerkt zou best kunnen. Mag ik je er dan ook bij vertellen dat ik je eerst en vooral niet ken en dus niet zou weten wat je actueel doet of ooit hebt gedaan. De persoon Eno2ken ik dus niet, en ik wens dit ook nooit te weten, behalve insjallah tussen pot en pint.

Groetjes,

Rudy

Alboreto 18 januari 2010 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4550108)
Al s iemand zoals Rudy beweert...

Daar heb ik het niet over, je hebt die info al ettelijke keren op het forum gegooid. Dan wordt het public domain.

Karma 18 januari 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4543678)
Gezien de belangstelling en het niet te negeren aantal onderwerpen met betrekking tot 'armoede', vooral binnen het forum 'maatschappelijke discussies' stel ik voor een afzonderlijk subforum 'armoede' te plannen.

Heb aan deze draad een polleke gekoppeld.

Eerlijk gezegd Rudy ... eigenlijk ben ik er geen voorstander van om daar een apart forum over te creëren. Ik blijf armoede een maatschappelijk gegeven vinden.

Karma 18 januari 2010 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4545105)
Armoede is het maatschappelijk probleem bij uitstek, het allergrootste, maar van iemand als Rudy kan je helemaal verwachten dat hij het uit het maatschappelijke debat in een vergeetputje wil duwen omdat het hem ergert..

Da's niet waar ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be