Rudy |
18 januari 2010 20:35 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
(Bericht 4550108)
Al s iemand zoals Rudy beweert dat "ik nooit gewerkt heb", en die leugens en laster worden door moderatie niet geknipt, dan behoort dat inderdaad tot het publieke domein.
gelukkig dat ik anoniem ben... Dat is hier mijn enige bescherming.
|
Eno2. Je gaat nogal ver terug in de tijd.
Je zou de perfecte gesprekspartner kunnen zijn tussen pot en pint.
Mijn punt is dat er veel onderwerpen zijnover armoede, binnen de rubriek maatschappij, en voor 99% van jijzelf. Het onderwerp ligt dus gevoelig. Ik merk welen discripantie tussen uw goedbedoelde topicstart en hoe er op wordt gereageerd met dagdagelijkse praat tgen de vaak. Maakt mij niets uit, ik reageer niet meer op up topics. Mijn perceptie is dat voor u vooral aandacht hebben belangrijk is.
Misschien dat ik het zo mag stellen dat je wel een afzonderlijk subforum verdient voor uw overmoedige inspanningen omtrent armoede. Ik zou dit enkel aanmoedigen.
Wat mij vooral stoort is je overdadig getopic met aandacht voor uw persoontje. Een maatschappelijk debat hoeft niet noozakelijk over mij- of jijzelf te gaan.
Dat ik je ooit zou hebben verweten nooit te hebben gewerkt zou best kunnen. Mag ik je er dan ook bij vertellen dat ik je eerst en vooral niet ken en dus niet zou weten wat je actueel doet of ooit hebt gedaan. De persoon Eno2ken ik dus niet, en ik wens dit ook nooit te weten, behalve insjallah tussen pot en pint.
Groetjes,
Rudy
|