liberalist_NL |
15 januari 2010 15:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis
(Bericht 4545724)
Dat beweerde ook niemand. Misschien moet je je eens een tijdje verdiepen in het nuanceverschil tussen de begrippen 'vernoemen' en 'suggereren'. De VS hebben Japan niet 'verslagen d.m.v. een luchtoorlog', ze hebben Japan de genadeslag gegeven door er een atoombom op te gooien. Lieberman weet dat, de meerderheid op dit forum weet dat, enkel de waterdragers van de Israëlische staat zullen dat in deze thread niet willen weten...
Als ik me niet vergis bestaan er trouwens al nucleaire wapens die ingezet kunnen worden zonder grote gebieden te vernietigen.
|
Het nut van een niet-vernietigende atoombom ontgaat mij. Hoe dan ook, een atoombom op Gaza zou nooit gebeuren, zelfs als meneer Lieberman dát suggereerde. Het zou de staat Israël ontzettend veel schade doen. Een nuancering die u dan weer moet maken is dat Lieberman het enkel heeft over Hamas-aanhangers, en niet Palestijnen. Dat maakt een atoombom onwaarschijnlijk. Overigens zou deze uitspraak, zoals u hem interpreteert, suggereren dat Israël toegeeft dat het atoomwapens heeft; iets wat ze nooit zouden doen.
|