Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Is dit een double-nick? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133843)

Egmond Codfried 15 januari 2010 15:43

Is dit een double-nick?

Citaat:

Sus Iratus: Volgens mij bevat uw negeerlijst inmiddels al de helft van alle actieve forumleden. Eenieder die het waagt uw bizarre stellingen te betwijfelen, komt vrij rap op die lijst terecht.

Als u gelijk zou hebben, dan liet u uw met gedegen argumenten onderbouwde stelling(en) voor zichzelf spreken, en liet u tevens toe, zoals dat in de wetenschap normaal is, dat men met commentaren en kritiek komt. Blijkbaar kunt u dat niet, aangezien uw stellingen en beweringen zo hard rammelen dat ze de naam wetenschap dan ook volstrekt niet verdienen.

En dus preekt u nu voor uw eigen, zeer beperkte parochie. Eigenlijk wilt u ook gewoon in alle rust uw monoloog houden. Dat kunt u doen door zelf een eigen website te beginnen waar u alles fijn op een rijtje zet. Zulks op een forum doen is vragen om kritiek en opmerkingen, en daar kunt u niet echt goed tegen blijkbaar.
Citaat:

Sus Iriatus: Voor de genegeerden is het inderdaad pijnloos, maar dat er op deze manier geen sprake kan zijn van een eerlijke discussie, deert u blijkbaar niet, zolang uw imbeciele stellingen, die tegen alle genetische logica en wetten ingaan, maar niet onder vuur komen te liggen. Quasi-wetenschap die op een zelfde laag niveau als astrologie e.d. staat. En wie er kritiek op heeft, wordt per direct afgevoerd naar de negeerlijst. Maar goed, u heeft mij er in ieder geval wél van overtuigd dat Afrika diep, heel diep in uw genen zit gebakken. Het welbekende gedrag van de struthio camelus, dat u keer op keer laat zien, getuigt daarvan.
Citaat:

Bovenbuur: Vragen stellen over de herkomst van blanken is helemaal geen doodzonde, maar maar blijven doordrammen dat je gelijk zou hebben terwijl je per definitie ongelijk hebt en dat zelf verdomd goed weet of dat in ieder geval geweten had als je ook maar een persoon hier serieus had genomen is op zijn minst apart te noemen. En dan zijn wij runderen? Je snapt niks van genetica, het slaat nergens op, je begrijpt er geen zak van. Alsjeblieft, als je echt mensen wil helpen met dat grote geheim van je, zoek dan een stel voetbalhooligans om te bekeren ofzo, of anders Bonnie St Clair. Het wordt ook steeds erger, eerst waren enkele edelen zwart, toe het grootste deel tot 1800, en nu iedereen tot 1850, en daarna zijn ze massaal spontaan bijgekleurd. En het ergste is nog dat jij als zwarte vind dat wij dat erg zouden moeten vinden, jij vindt dat wij blanken superieur moeten vinden en iedere zwarte met invloed op de brandstapel moeten gooien. En om je de moeite te besparen, dit zegt google over Ataturk gay, ga er maar fijn doorheen om jezelf vervolgens nog eens fijn in je eigen gelijk te wentelen en erin gaar te stomen, het is je gegunt, maar ga ons alsjeblieft niet met zijn allen voor runderen uit lopen maken, dit forum zit vol met mensen die de meest vreemde complottheorieën geloven, en zelfs voor hen heb je niet genoeg bewijs geleverd. Terug naar de schoolbanken.

vlijmscherp 15 januari 2010 15:44

bovenbuur staat toch op je negeerlijst??

Egmond Codfried 15 januari 2010 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4545717)
bovenbuur staat toch op je negeerlijst??

En daarom bracht hij Sus Iratus tegen mij in stelling.

Jazeker 15 januari 2010 16:20

't zal dat zijn.

Txiki 15 januari 2010 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4545825)
En daarom bracht hij Sus Iratus tegen mij in stelling.

Ben jij een zagevent?

Wat is dat trouwens een "double-nick"? Een ijsje met twee bollen?

From_Vlaanderen 15 januari 2010 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4545853)
Ben jij een zagevent?

Wat is dat trouwens een "double-nick"? Een ijsje met twee bollen?

Een foef met 2 lippen?

IronChef 15 januari 2010 19:03

Is dit een double-nick?

Neen.

Dajjal 15 januari 2010 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4546184)
Een foef met 2 lippen?

Volgens mij is dat een homo-ding 8-O

From_Vlaanderen 15 januari 2010 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4546249)
Volgens mij is dat een homo-ding 8-O

Een foef?

Dajjal 15 januari 2010 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4546251)
Een foef?

Neen, een Double-Nick. :lol:

From_Vlaanderen 15 januari 2010 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4546254)
Neen, een Double-Nick. :lol:

Ik heb het ni meer zo goed door.

Dajjal 15 januari 2010 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4546263)
Ik heb het ni meer zo goed door.

Homo 1 heet Nick. Homo 2 ook. :|

From_Vlaanderen 15 januari 2010 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4546273)
Homo 1 heet Nick. Homo 2 ook. :|

Maar als dat nu twee 'Ollanders zijn, dan is dat double-dutch.
Dan is dat toch ok. Allez ik denk dat gij dat ook het tofste zou vinden naar u nageslacht toe, voorlopig.:lol:

Dajjal 15 januari 2010 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4546283)
Maar als dat nu twee 'Ollanders zijn, dan is dat double-dutch.
Dan is dat toch ok. Allez ik denk dat gij dat ook het tofste zou vinden naar u nageslacht toe, voorlopig.:lol:

Da's ook weer waar natuurlijk :rofl:

From_Vlaanderen 15 januari 2010 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4546285)
Da's ook weer waar natuurlijk :rofl:

Stel de voor.
"Ja mijnheer, wij geloven daar niet in in anticonceptie. Wij zijn voor voor het zingen de kerk verlaten."

:lol:
Dan moet ge daar toch eens een gesprekske mee hebben. :lol:

Dajjal 15 januari 2010 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4546289)
Stel de voor.
"Ja mijnheer, wij geloven daar niet in in anticonceptie. Wij zijn voor voor het zingen de kerk verlaten."

:lol:
Dan moet ge daar toch eens een gesprekske mee hebben. :lol:

Ze mogen tegen de Glock praten 8-)

From_Vlaanderen 15 januari 2010 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4546317)
Ze mogen tegen de Glock praten 8-)

Talk to the .45! You f*cking hippy! :D

--> Ik zou dan een marlin nemen, een wapen dat ontworpen is om nen coyote neer te schieten can niet slecht zijn in 45/70 ;-) (platte kop).

Egmond Codfried 16 januari 2010 15:01

Zijn er ook andere forummers die op deze nazie toon worden toegesproken door Bovenbuur/Sus Iratus?

Txiki 16 januari 2010 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4547344)
Zijn er ook andere forummers die op deze nazie toon worden toegesproken door Bovenbuur/Sus Iratus?

Wat is "nazie" nu weer?

Sam M. 16 januari 2010 15:26

lijkt me niet. En waarom negeer je mensen? Is dat niet wat kinderachtig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be