Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dit verzin je toch zelf niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133903)

Jazeker 16 januari 2010 14:35

Dit verzin je toch zelf niet?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DS
Blinde gaat op de vuist met politie en verplegers

BRUSSEL - Een blinde man heeft het vrijdagavond in het Brusselse behoorlijk bont gemaakt. Eerst viel hij zijn eigen moeder lastig, vervolgens kreeg hij het aan de stok met de politie en toen die hem naar het ziekenhuis bracht, ging de man daar ook nog eens op de vuist met het verplegend personeel. Dat meldt het Brusselse parket.
De man was vrijdagavond, in beschonken toestand, op bezoek gegaan bij zijn moeder en had daar een hoogoplopende ruzie gekregen. Omdat hij verbaal agressief was, belde zijn moeder de politie.

Toen die de blinde man probeerden mee te nemen, begon hij naar de agenten uit te halen. In het geharrewar raakten zowel de agenten als de blinde gewond, zodat het hele gezelschap naar het ziekenhuis trok voor verzorging. Daar was de woede van de blinde man blijkbaar nog niet gekoeld, want hij ging ook op de vuist met het verplegend personeel.

Uiteindelijk werd de man, die al gekend was voor feiten van weerspannigheid, opgepakt en ter beschikking gesteld van het Brusselse parket.

Bron

Dat zijn pas fighting skills... 8O

Zwartengeel 16 januari 2010 14:57

1 Bijlage(n)
Bijlage 62915

Xenophon 16 januari 2010 15:10

Dd!

IronChef 16 januari 2010 15:23

1 Bijlage(n)
Bijlage 62917

Steve_M 16 januari 2010 15:43

[Immigratie- en integratiemodus]
Altijd hetzelfde met die vuile blinden!
[/Immigratie- en integratiemodus]

Jaani_Dushman 16 januari 2010 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4547286)
Een blinde man [...] kreeg het aan de stok

De Standaard laat weer een kans op een flauwe woordspeling liggen. :|

Jazeker 16 januari 2010 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4547566)
De Standaard laat weer een kans op een flauwe woordspeling liggen. :|

Ik doe hard mijn best om er niet mee te lachen.

Xenophon 16 januari 2010 18:20

Ik vroeg eens aan een blinde die ik ken waar hij zijn witte stok gekocht had, want ik wou er me ook een aanschaffen omdat zo op straat eens uit te proberen.

Nu, ik wou dat helemaal niet, ik zat hem maar wat te jennen, zoals men dat dan wel eens zegt.

Hij reageerde heel verontwaardigd, ik mocht zo maar niet met een witte stok op straat lopen riep hij uit. Om te beginnen moest ik dan al een vergunning gaan aanvragen op het gemeentehuis.

Ik moest daar smakelijk mee lachen, een vergunning voor een witte stok...

Alleszins, hij bleef erbij, hij had een vergunning voor een witte stok. Ik belde naar het gemeentehuis, ik vroeg hoeveel een vergunning koste voor een witte stok en ze vertelde het me - ik ben vergeten hoeveel het was.

Toen ik dan vroeg waarom we eigenlijk een vergunning nodig hadden om met een witte stok op de straat te lopen zei ze, ahja, anders kan iedereen zomaar met een witte stok op straat rondlopen.

Je ziet, daar is over nagedacht...

Jaani_Dushman 16 januari 2010 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4547677)

:lol:

Zwartengeel 16 januari 2010 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4547420)
[Immigratie- en integratiemodus]
Altijd hetzelfde met die vuile blinden!
[/Immigratie- en integratiemodus]

Het zal waarschijnlijk wel een VLD-stemmer geweest zijn.

Jazeker 16 januari 2010 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4547677)
Ik vroeg eens aan een blinde die ik ken waar hij zijn witte stok gekocht had, want ik wou er me ook een aanschaffen omdat zo op straat eens uit te proberen.

Nu, ik wou dat helemaal niet, ik zat hem maar wat te jennen, zoals men dat dan wel eens zegt.

Hij reageerde heel verontwaardigd, ik mocht zo maar niet met een witte stok op straat lopen riep hij uit. Om te beginnen moest ik dan al een vergunning gaan aanvragen op het gemeentehuis.

Ik moest daar smakelijk mee lachen, een vergunning voor een witte stok...

Alleszins, hij bleef erbij, hij had een vergunning voor een witte stok. Ik belde naar het gemeentehuis, ik vroeg hoeveel een vergunning koste voor een witte stok en ze vertelde het me - ik ben vergeten hoeveel het was.

Toen ik dan vroeg waarom we eigenlijk een vergunning nodig hadden om met een witte stok op de straat te lopen zei ze, ahja, anders kan iedereen zomaar met een witte stok op straat rondlopen.

Hij had een .

De Garde 16 januari 2010 19:04

Citaat:

och, met een paar eksterogen lukt dat wel.

bgf324 16 januari 2010 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4547335)

Toffe film idd :cheer:

bgf324 16 januari 2010 23:19

Citaat:

Aan de stok krijgen met :-D
Woordspeling :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be