![]() |
Een PB naar een moderator krijgt zelden een antwoord
Lees de titel ...
Ik stuur nochtans geen onnodige pb's naar mod's .. ze zijn eerder zelden. Maar nog meer zelden zijn hun antwoord ... |
Wat mij ook mateloos irriteerd is dat je bij het klikken op het rode driehoekje ook nooit een antwoord terug krijgt.
Bij elk ander fora dat ik ken moeten de moderatoren je terugsturen waarom het wel of niet terecht is. |
Hoeveel bomen hebben jullie nog nodig? Hou nu toch eens op met zeuren en zagen op die moderatie, zeg. Potverdekke, zijn me dat geduldige mensen...
|
Citaat:
|
Ondertussen wacht ik al vijf dagen (als jullie het lezen zal het ver zes zijn) op een doodgewoon antwoordje van Pieter V.
|
Citaat:
Alweer de zoveelste klaagtopic van Karma .. |
Stoppen met zagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vind het dus blijkbaar normaal dat men niet antwoord op een privé bericht. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat gezegd zijnde vind ik dat - tenzij het anders gestipuleerd wordt in de forumregels - elke moderator zelf moet uitmaken wat hij of zij doet met de privéberichten die hij of zij krijgt. |
Citaat:
Is het een redelijke vraag, wat is er in het verleden gebeurd. ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik spreek natuurlijk uit eigen ervaring, maar ik weet dat zulke PB's schering en inslag zijn en dat je die als mod na een tijdje inderdaad gaat negeren. Je kan geen 100 keer gaan discussiëren over dezelfde beslissing van de moderatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be