Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Een PB naar een moderator krijgt zelden een antwoord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133918)

Karma 16 januari 2010 22:57

Een PB naar een moderator krijgt zelden een antwoord

Lees de titel ...

Ik stuur nochtans geen onnodige pb's naar mod's .. ze zijn eerder zelden. Maar nog meer zelden zijn hun antwoord ...

bgf324 16 januari 2010 23:49

Wat mij ook mateloos irriteerd is dat je bij het klikken op het rode driehoekje ook nooit een antwoord terug krijgt.

Bij elk ander fora dat ik ken moeten de moderatoren je terugsturen waarom het wel of niet terecht is.

Txiki 17 januari 2010 00:24

Hoeveel bomen hebben jullie nog nodig? Hou nu toch eens op met zeuren en zagen op die moderatie, zeg. Potverdekke, zijn me dat geduldige mensen...

Heftruck 17 januari 2010 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4548185)
Hoeveel bomen hebben jullie nog nodig? Hou nu toch eens op met zeuren en zagen op die moderatie, zeg. Potverdekke, zijn me dat geduldige mensen...

Kom, kom. Iedereen weet dat moderatoren in grote getallen aan de bomen groeien en dat ze 24/7 beschikbaar kunnen staan ten dienste van de forumgemeenschap.

Karma 17 januari 2010 22:56

Ondertussen wacht ik al vijf dagen (als jullie het lezen zal het ver zes zijn) op een doodgewoon antwoordje van Pieter V.

Savatage 17 januari 2010 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4548185)

²

Alweer de zoveelste klaagtopic van Karma ..

Jazeker 18 januari 2010 03:07

Stoppen met zagen.

Karma 18 januari 2010 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4549727)
²

Alweer de zoveelste klaagtopic van Karma ..

juist .... en zeggen dat er iets aan te doen is hé.

abou Anis 18 januari 2010 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4549942)

Het zou me inderdaad niet verbazen als jij op de negeerlijst van de voltallige moderatie staat.

Karma 18 januari 2010 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4550150)
Het zou me inderdaad niet verbazen als jij op de negeerlijst van de voltallige moderatie staat.

Da's handig meegenomen.

Je vind het dus blijkbaar normaal dat men niet antwoord op een privé bericht.

Savatage 18 januari 2010 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4549942)

Ja, stop met zagen en klagen. Probleem opgelost.

abou Anis 18 januari 2010 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4550250)
Da's handig meegenomen.

Dat men niet antwoord op een privébericht vind ik allerminst normaal. Het is immers antwoordt in dit geval.

Dat gezegd zijnde vind ik dat - tenzij het anders gestipuleerd wordt in de forumregels - elke moderator zelf moet uitmaken wat hij of zij doet met de privéberichten die hij of zij krijgt.

Alboreto 18 januari 2010 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4550250)
Da's handig meegenomen.

Hangt er vanaf.
Is het een redelijke vraag, wat is er in het verleden gebeurd.
...

Karma 18 januari 2010 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4551626)
Hangt er vanaf.
Is het een redelijke vraag, wat is er in het verleden gebeurd.
...

hangt er dus ook vanaf ... de vraag was eigenlijk zelfs niet belangrijk voor mezelf ... wel voor een mede forummer die al heel lang onterecht is verbannen.

Karma 18 januari 2010 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4550448)
Dat men niet antwoord op een privébericht vind ik allerminst normaal. Het is immers antwoordt in dit geval.

Dat gezegd zijnde vind ik dat - tenzij het anders gestipuleerd wordt in de forumregels - elke moderator zelf moet uitmaken wat hij of zij doet met de privéberichten die hij of zij krijgt.

Allé ... uw reactie gaat dan over een spelfout. Proficiat ... leg er vooral de nadruk op ... dan ben je goed bezig met je "superiori-tiet" te benadrukken. Ahum ... ge zijt dus ook zo'n boerke die niet antwoord als het jou uitkomt.

Savatage 18 januari 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4551807)
hangt er dus ook vanaf ... de vraag was eigenlijk zelfs niet belangrijk voor mezelf ... wel voor een mede forummer die al heel lang onterecht is verbannen.

Correctie: terecht verbannen is.

Alboreto 18 januari 2010 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4551807)

Hm...

Ik spreek natuurlijk uit eigen ervaring, maar ik weet dat zulke PB's schering en inslag zijn en dat je die als mod na een tijdje inderdaad gaat negeren.
Je kan geen 100 keer gaan discussiëren over dezelfde beslissing van de moderatie.

Karma 18 januari 2010 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4551833)
Correctie: terecht verbannen is.

Jaja .. geeuw ...

Rudy 18 januari 2010 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4548061)
Lees de titel ...

Ik stuur nochtans geen onnodige pb's naar mod's .. ze zijn eerder zelden. Maar nog meer zelden zijn hun antwoord ...

Karma. Verwacht geen antwoord binnen het uur of zo. Beetje geduld. Die mannen moeten ook werken of studeren hé . Kom zeg.

Karma 18 januari 2010 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4551846)
Hm...

Ik spreek natuurlijk uit eigen ervaring, maar ik weet dat zulke PB's schering en inslag zijn en dat je die als mod na een tijdje inderdaad gaat negeren.
Je kan geen 100 keer gaan discussiëren over dezelfde beslissing van de moderatie.

Eigenlijk ... kan het me voor mezelf geen kloten schelen ... maar ik vind het boertig ... vooral van een moderatie. Ge zendt die een PB'ke omdat je toch nogal begaan bent met het forum ... de forumgangers .... en je krijgt niet eens een antwoordje terug. Daar stopt alle correspondentie ... elk zijn gedacht hierover.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be