![]() |
Axel Witsel
weeral rood
die zijn zelfvertrouwen zal weer door't plafond gaan |
Als anderlechtsupporter zou ik met geel ook tevreden geweest zijn.
Had de bal maar ging wel met gestrekt been en voet (studs) vooruit. |
Ik heb net even gekeken, maar deze overtreding vond ik i.t.t. die op Wasilewski wel meevallen, hij gaat duidelijk voor de bal...
|
Citaat:
voor mij een terechte rode kaart, maar kon ook met geel bestraft worden. maar zeker niet van die aard dat hij lang moet geschorst worden. |
Gevaarlijk spel heet dat, een kaart is voldoende omdat hij de bal als target had...
Het is geen crimineel, in het geval van Wasilewski was deze mede verantwoordelijk door zijn van de pot gerukte woestheid..testosteron knullen met veel geld, wat talent en weinig verstand..voetbal lijkt wel politiek.. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Nieuwe uitdaging voor A. Witsel!!
Hij gaat snelwandelen! Reactie A. Witsel; "Sporten met een gestrekt been gaan mij beter af!" :-D Bron; Humo |
Citaat:
:lol: |
Axel Witsel (22), die nooit speelde voor een andere club dan Standard, verhuist naar Benfica Lissabon (de club van Eusebio en Preud'homme).
|
Fantastische club Benfica ;).
|
Citaat:
|
Voor iemand die vooral uitblinkt in vuile fouten en rode kaarten pakken zit hij alvast goed bij een mediterrane club.
|
Citaat:
nuff said! |
Citaat:
Dat was geen scheenbeen waar je tegen trapte hé Axel. Dat was een bal. |
Walgelijke overtreding, En dan ook weglopen alsof er niets gebeurd is, mogen hij het zelfde ondergaan.
|
Citaat:
Man oh man. |
Aan de overtreding te zien, een echte atheïst !
|
Citaat:
Toen Witsel 16 was plantte "Wasyl" z'n noppen tussen de ribben van Witsel. De toppen van die noppen staan er nog altijd in. |
Citaat:
Je moet wel zelf een echte Belg zijn om dat te kunnen begrijpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be