![]() |
Vindt u dit een geil wijf?
Gewoon even een vraagje voor de hetero's hier.
Ik wil gewoon de mening van een buitenstaander eens horen in deze discussie. :-o ![]() ![]() |
Meer een frigide wijf die haar sekse wilt ten gelde maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig dat het "ik ben geen hetero"-balkje roze is.
|
Veel te skinny, geen vormen, en veel te jong. Ook is haar wannabe breezer blik een afknapper.
|
Die eerste foto is interessant. Haar gezicht lijkt me te contrasteren met haar 'gesloten' houding. Dat is misschien wat me juist aantrekt in haar. Ik zal haar dan maar 'geil' noemen zeker, alhoewel het woord dat bij me opkomt eerder 'aantrekkelijk' is.
(plaats smiley hier) De tweede foto is 'raar'. De houding doet me denken aan iemand die zichzelf aan het aanprijzen is. Dat is minder aantrekkelijk. |
Citaat:
Alleen dat ik ze niet geil wil noemen omdat ze te jong is... Post ze binnen een jaar of 5 nog eens. ;) |
"Geil" is veel gezegd, "wijf" ook, daar is ze te jong voor.
Ze ziet er goed genoeg uit. |
Dat is een vrouw, geen wijf.
|
Mijnsmaak:
eenmet 2 reddingsboeien , barbielijf & gewillig & ros & lichtgekrulde langeharen:-D Oh , zemoe roze sloefkes dragen :oops: 8O On Topic: Nee , vinddie foto's geen Krachtig Uitgeblazen Trombone !! :oops: |
Mooi Meisje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze ziet er uit als een banale blonde del van 16
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het echt nodig om zo vulgair mogelijk te posten? Denk je nu echt dat je jezelf populairder maakt zo? |
ze ziet eruit als een lower-class Engelse troela die op haar 17e zwanger zal zijn van een dokwerker die Dean heet.
En ze heeft lelijke schoenen aan :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be