![]() |
Alcohol maakte de mens sedentair
Nomaden schaarden zich vermetel
rond de oeroude brouwersketel. Ze proefden curieus van de eerste geuz' en raakten niet meer uit hun zetel. ![]() Allez kom, pakt u ne stoel ... ! |
Ik heb al alcohol gedronken in 4 werelddelen, dus zo sedentair is drinken ook niet.
|
Nonsens. Gewoon een wilde theorie zonder een spatje bewijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de Spanjaarden waren ervoor gekend om in bezette gebieden de plaatselijke bevolking steeds massaal van drank te voorzien ... militaire strategie.
de keren dat mijn bedbedbed...overgrootvader daarin is getrapt ... ni te tellen ! ttz hij had ook zijn strategie, hij liet die Spanjaard geloven dat hij erin trapte, maar in t echt : ... zolang die Spanjaard zijne poef opraapte, mocht m blijven |
Citaat:
http://knack.rnews.be/nieuws/wetensc...icle45144.html Het is gewoon de zoveelste wetenschapper die graag 15 minuutjes in het zonnetje wil staan en zijn boek wil promoten. |
Citaat:
Het verklaart ook waarom bedoeïnen geen alcohol kennen. Een gistingsproces vraag tijd en rust. Iets wat rondtrekkende nomaden niet kennen. |
Los van alle zever in deze draad, ik ben rum met cola aan het drinken.
Ik ben reeds dronken maar straks ga ik nog veel meer dronken zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die trokken niet verder omdat het zo plezant was, die trokken verder omdat de stank niet meer te harden was. |
Citaat:
Maar gelukkig waren er dan ook sedentairen ... :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be