![]() |
Gm Antwerpen verdwijnt in juni 2010
De kogel is door de kerk..
Opel Antwerpen stopt eind Juni 2010 na 85 jaar met het bouwen van wagens |
90 jaar terug heeft de VS inlichtingen dienst meegewerkt om ons Belgische autobedrijf Minerva er onderdoor te krijgen, dit om achteraf GM te kunnen vestigen!
Als nu de Belgische en Europese inlichtingendiensten eens meewerken om de fabriek, inboedel en werknemers te behouden en te nationaliseren met 49% privaatparticipatie. Welkom terug mensen in ons eigen autofabriek Minerva. |
Citaat:
|
Auto's gebruiken wel..ze maken niet..
|
Citaat:
ik denk niet dat de Franstalige Belgische politici iets aantrekken van Opel Antwerpen |
Milieuvriendelijke elektrische auto’s, wij hebben daar de knapste koppen van Europa voor.
|
Shadowke,
De nederlanders hebben nog meer hun ziel aan de duivel VS verkocht! |
Citaat:
|
alle arbeidsintensieve takken zullen uiteindelijk vertrekken
iedereen weet dat er op termijn geen autofabriek in ons land overblijft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Milieuvriendelijke elektrische en satelliet gestuurde auto’s produceren.
Geen ongevallen en milieuvervuiling meer. Wij hebben daar de knapste koppen voor in Europa, om deze innovaties te realiseren. Welkom terug mensen in ons eigen autofabriek Minerva. |
Citaat:
|
Citaat:
Alles wat negatief is voor Vlaanderen wordt daar op een ontzettend gejuich onthaald. Nog nooit was ik er zo van overtuigd dat dit land absoluut geen toekomst meer heeft en de duidelijke haatgevoelens van beide partijen niet meer in te dijken vallen. Mensen die meer dan 2.000 ontslagen in Antwerpen met de glimlach als godsgeschenk beschouwen, weiger ik om landgenoot te noemen. Het zijn natuurlijk geen Franstalige politici die daar reageren maar zoals we allemaal weten, zeggen de Franstaligen luidop wat hun politici alleen maar in stilte kunnen denken. |
Citaat:
Oprichingsjaar eerste inlichtingendienst CIA : 1946 :roll: |
Citaat:
En reacties in de waalse tegenhanger van HLN :? Wees blij dat ze geen nederlands kennen en wat gaan rondsnuffelen op een communotair HLN artikel.. |
Citaat:
Zelfs vandaag worden er in Wallonië nog voertuigen ontworpen. Wallonië had zelfs een tegenmodel voor de Bombardie, maar het werd door de toenmalige minister van defensie niet aanvaart omdat het volledig in de FN-fabrieken zou worden gebouwd. Later heeft hij zijn post als secretaris-generaal moeten opgeven wegens omkooppraktijken van een helikopterbouwer uit Italië. Wallonië ontwerp, ontwikkeld en bouwt zelfs vandaag nog voertuigen en ligt op dat punt ver voor op Vlaanderen, dat enkel nog voertuigen uit vreemde regio's geassembleerd en niets meer zelf ontwerpt of ontwikkeld. Als de Vlaamse politici minder bezig waren geweest met de wafelijzerpolitiek in de jaren 60,70 en 80 van vorige eeuw, dan had nu de productie van voertuigen in de FN-fabrieken nog bestaan en hadden er vandaar nu oplossingen kunnen komen voor Opel-Antwerpen. Maar nee, de Vlaamse politici werken liever met buitenlandse bedrijven, want anders gaat er te veel geld van Vlaanderen naar Wallonië. Gevolg. FN voor 75% dicht. Staalfabrieken dicht. Belgische binnenvaart weg. En nu begint Vlaanderen zelf ook de prijs van deze houding te gaan betalen. Ford dankt af. Opel sluit. VW weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be