![]() |
InBev plooit nu de oplossing voor Opel
Dat ze zelf hun electrische auto maken in Antwerpen.
Een Belgische electrische auto. Waar zijn die mannen van DAF ? |
De Belgische elektrische auto klinkt mooi maar waar ga je die vandaan toveren. Wie zal die verdelen en onderhouden? etc....
|
???
Citaat:
Voor een elektrische auto is het nu te vroeg. Voka en andere wergevers-organisaties krijgen hier de kans om radikaal te doen wat ze zeggen: kiezen voor innovatie. De kennis en de werkkracht zijn er. In Amerika heeft men hiervoor de 4 M's: Men, money, machines and materials. In A'pen ontbreekt 1 M... |
Ge zou er voertuigen in licentie kunnen bouwen voor andere merken,
Ge zou bvb kunnen proberen, met Aziatische merken die geen fabriek in Europa hebben een deal te sluiten, aangezien ze vanuit Apen makkelijk hun spullen kwijt kunnen naar de rest van Europa. Maar dat moet dan nog interresant zijn voor dat merk natuurlijk. |
dat merk...
Citaat:
Wat we zèlf doen, doen we béter.. Dat geldt nog altijd. Beginnen met een hybride wagen. :evil: |
Die fabriek met de grond gelijk maken en er is extra plaats voor opslag .
Laat die autosector toch gaan en investeer in technologische bedrijven ( bv onderzoeken voor elec. wagens , andere energiebronnen , enz... ) |
???
Citaat:
:x |
Een Belgische elec. auto ook . Precies of wij kunnen een automodel uit de grond stampen .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men staat nu hard te roepen omdat het over een groot getal arbeidsplaatsen gaat, het is juist daarom dat Vlaanderen niets kan doen tegen de sluiting. Moest hetzelfde aantal jobs verloren gaan met kleine bedrijven die sluiten, dan zou men er zelfs nog niets van weten. In 2009 bedraagt slechts 10278 bedrijven. Reken per bedrijf een gemiddelde van 5 arbeidsplaatsen en tel daarbij de arbeidsplaatsen die verloren zijn gegaan zonder dat het bedrijf volledig sloot. En je komt op een veelvoud van wat er met Opel verloren gaat. Voor 2010 verwacht men een stijging van +/-60000 werkzoekende werklozen die er gaan bijkomen, zonder de sluiting van Opel. Men moet in Vlaanderen gewoon stoppen om super grote bedrijven te willen hebben, die brengen immers niets dan last mee. Dus ja, die boel plat en kmo's op laten vestigen. Als er dan ééntje sluit voelt men het niet. |
Hoe kan men concurrentieel een produkt proberen te maken als je voor elke euro die een arbeider verdient er 2,7 moet betalen omdat we in het zuiden jaar na jaar wereldkampioen politieke benoeming willen worden, we jaar na jaar daarvoor 12 miljard wegsmijten waar de gewone man in het zuiden geen rotte frank van ziet, we wereldkampioen immigratie willen worden, enz .
Wat de arbeiders van oa Renault, Opel, Ford en Volvo betreft... hun bloedeigen volk heeft de verantwoordelijken van hun faillisement verkiezing na verkiezing gefiatteerd. Het zijn de kiezers die verantwoordelijk zijn voor het financiële gewicht dat het ondernemerschap van Vlaanderen de grond in aan het stampen is. Het is al te gemakkelijk om, nu het kalf is verdronken, door de verkozenen DES VOLKS de schuld in de door hunzelf gesubsidieerde media op iemand/iets anders te zien afschuiven. |
men moet niet "concurrentieel een product proberen maken". Men moet van het kapitalisme gewoon af. Opel moet genationaliseerd worden, om te beginnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: Ooit van Europa gehoord...hoe noemt ze weer?...Croes of zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be