![]() |
Waar zit BigF?
en wat is hij aant doen ?
gooi het in de groep : |
Kindjes naar school aan het brengen... pafke plegen....
|
ziek in bed liggen
|
volgens mij is m opgepakt met een grote lading toepen, en zit m nu in de begijnenstraat
mss kan Xeno m gaan bezoeken met ne Mars of zo :) |
aan zijn fluit aan het trekken.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
En nu gaat BigF naar de bakker, de bank, de apotheek, de krantenwinkel, de bengels van school halen, zorgen voor fourageermogelijkheden voor de kroost en dan werken...
Net een week dat ik me al niet al te schitterend voel, gaat mijnen baas me opbellen om met de late te komen. 't Is dat ik er iets mee verdien, anders was't ni waar geweest. De schurk. |
Volgens mij gaat BigF naar de bakker, de bank, de apotheek, de krantenwinkel, de bengels van school halen, zorgen voor fourageermogelijkheden voor de kroost en dan werken...
En net in een week dat hij zich niet al te schitterend voelt, gaat zijnen baas hem opbellen om met de late te komen. 't Is dat hij er iets mee verdient, anders was't ni waar geweest. |
Citaat:
Mooooods!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BigF, wie is dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
allez, omdat gij het zijt, nen dubbelnick die ik nog af en toe gebruik! ;-) |
Citaat:
Heeft hij dan geen eergevoel. Hij is nu het record aantal posts op dit foruim kwijt aan Jan van den Berghe. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar eerlijk is eerlijk, doe mij ook maar de bier en jarretels en tetten formuleringen! :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be