Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Gooi provocateurs het forum af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13414)

Sinistra 6 mei 2004 18:10

Vinden jullie ook dat de laatste tijd het politics.be forum wordt verziekt door allerlei provocateurs van diverse pluimage (zuiveraar, witenzwart, ben patriot) en de overmijdelijke Peter De Ryck, met ze'n duizenden nicks en ze'n paranoide gedrag om iedereen zwart te maken. Het forum moet bepaalde regels hanteren om iedereen ze'n zeg te laten doen maar moet niet verworven worden tot een ordinaire café-praat club waar iedereen maar alles mag zeggen wat er door ze'n schedel schiet. Daarom verstrenging van de regels, toepassing van de wet en het onvermijdelijke definitief bannen van alle provocateurs of ze nu extreem-rechts of extreem-links zijn.

Graag jullie mening:

Seba 6 mei 2004 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Vinden jullie ook dat de laatste tijd het politics.be forum wordt verziekt door allerlei provocateurs van diverse pluimage (zuiveraar, witenzwart, ben patriot) en de overmijdelijke Peter De Ryck, met ze'n duizenden nicks en ze'n paranoide gedrag om iedereen zwart te maken. Het forum moet bepaalde regels hanteren om iedereen ze'n zeg te laten doen maar moet niet verworven worden tot een ordinaire café-praat club waar iedereen maar alles mag zeggen wat er door ze'n schedel schiet. Daarom verstrenging van de regels, toepassing van de wet en het onvermijdelijke definitief bannen van alle provocateurs of ze nu extreem-rechts of extreem-links zijn.

Graag jullie mening:

100% akkoord. Ik roep de moderators hierbij dan ook op gelijk alle BUBBErs van het forum te zwieren 8)

Spetsnaz 6 mei 2004 18:16

Citaat:

Graag jullie mening:

De moderatoren bannen in samenwerking met de forumombudsmannen constant elke nieuwe nick van PDR.
Maar er is geen afdoende manier om te voorkomen dat hij een nieuwe account aanmaakt...
En, nee op IP bannen gaat niet.

Kim 6 mei 2004 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Graag jullie mening:

100% akkoord. Ik roep de moderators hierbij dan ook op gelijk alle BUBBErs van het forum te zwieren 8)

Merci he...

Patriot! 6 mei 2004 18:20

Citaat:

Citaat:

Graag jullie mening:

Zeg jongen, ga ergens anders provoceren hé.

Spetsnaz 6 mei 2004 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:

Merci he...

Och, laat u ni op uw kop zitten door dien tsjeef

Kim 6 mei 2004 18:26

Doe ik ook niet hoor, maak u geen zorgen. :wink:

Seba 6 mei 2004 19:27

Citaat:

Citaat:

Merci he...

geen nodd, alleen de voorzitter volstaat :twisted: :P

BCD 6 mei 2004 19:31

Citaat:

Citaat:

Merci he...

geen nodd, alleen de voorzitter volstaat :twisted: :P

ja maar toch maar eerst eens lekker veralgemenen hé

Guderian 6 mei 2004 21:05

Idd, ik vind dat alle liberalen en marxisten moeten worden buitengegooid! Ze provoceren te veel.

FallenByTheHand 7 mei 2004 03:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Idd, ik vind dat alle liberalen en marxisten moeten worden buitengegooid! Ze provoceren te veel.

Vanuit uw standpunt wel hé natuurlijk. En alle liberalen zeggen natuurlijk dat alle fascisten en marxisten teveel provoceren...
jaja ik ken da. Iedereen die het fundamenteel niet met u eens is over dezelfde kam scheren...

Herman Desmedt ©HD 7 mei 2004 03:30

Voltaire (1694-1778) :

Citaat:

Ik mag dan nog verafschuwen wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Citaat:

De mensen gebruiken hun denkvermogen alleen om een wettige schijn te geven aan hun ongerechtigheden, en hun woorden om hun gedachten te verbergen.
Citaat:

Een grappige uitspraak bewijst niets.
Citaat:

"Er zijn eeuwen nodig om een populaire opvatting te vernietigen."
Citaat:

Wat men op verscheidene manieren kan verklaren, is geen enkele uitleg waard.
enz. enz.

Kaal 7 mei 2004 08:16

Laat die mensen doen zeg ik. Ik denk dat de mensen slim genoeg zijn om na verloop van tijd in te zien wie een provocateur is en wie niet (de voorwaarde is wel dat die provocateurs niet constant van nick zouden mogen veranderen).

Spetsnaz 7 mei 2004 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Voltaire (1694-1778) :

Citaat:

Ik mag dan nog verafschuwen wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen.
enz. enz.

U hebt gelijk. Maar als zo'n hele bende het forum komt verzieken, is de fun er ook af.

Clemens 7 mei 2004 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guderian
ik vind dat alle liberalen en marxisten moeten worden buitengegooid! Ze provoceren te veel.

guderian

Die als blokker de zogzegde vrije meningsuiting verdedigt

Laat weer eens het [size=6]ware Blok gelaat[/size] zien.

[size=6]"Eigen mening eerst"[/size]

[size=6]Alle andere meningen het zwijgen opleggen.[/size]

Bobke 7 mei 2004 20:33

Ik ben ook voor vrije meningsuiting.
Alleen vraag ik mij af of PDR wel een eigen mening heeft.

Het Skill Effect 7 mei 2004 22:28

Als ik mag blijven, doet ge maar. :wink:

giserke 7 mei 2004 23:14

hé ik ga toch ook niet buiten vliegen hé

Kristof Miele 8 mei 2004 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guderian
ik vind dat alle liberalen en marxisten moeten worden buitengegooid! Ze provoceren te veel.

guderian

Die als blokker de zogzegde vrije meningsuiting verdedigt

Laat weer eens het [size=6]ware Blok gelaat[/size] zien.

[size=6]"Eigen mening eerst"[/size]

[size=6]Alle andere meningen het zwijgen opleggen.[/size]

Al goed dat u niet veralgemeent. :roll:

The Paulus Experience 8 mei 2004 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Voltaire (1694-1778) :

Citaat:

Citaat:

De mensen gebruiken hun denkvermogen alleen om een wettige schijn te geven aan hun ongerechtigheden, en hun woorden om hun gedachten te verbergen.
Citaat:

Een grappige uitspraak bewijst niets.
Citaat:

"Er zijn eeuwen nodig om een populaire opvatting te vernietigen."
Citaat:

Wat men op verscheidene manieren kan verklaren, is geen enkele uitleg waard.
enz. enz.

het belangrijkste hier is:

(1694-1778)

een tijd waarin 95% van de mensen zowaar geen kloot te zeggen hadden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be