Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belanger gezocht voor kunstroof? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134218)

nickb 23 januari 2010 13:18

Vlaams Belanger gezocht voor kunstroof?

Vandaag lees ik een schokkende (of toch niet erg geschokt, gezien het weer om het VB gaat) bericht, waarin beweerd wordt dat een Vlaams Belanger gezocht wordt voor kunstroof. Het gaat om iemand met een hoge functie, als ik het zo noemen mag.

Weet iemand meer over de betrouwbaarheid van dit bericht? Anders neigt het VB meer naar een criminele ipv een politiek club! Want dit is verdomme niet de eerste keer: drugsdealer, moordenaar, pedofiel, dierenmishandelaar, dief en corrupte, etc... :evil:

Citaat:

"VRT-bestuurder van Vlaams Belang gezocht voor kunstroof"

22/01 Er loopt een onderzoek naar kunstdiefstal tegen Eric Deleu. De Vlaams Belanger zal samen met zijn partijgenote Hilde De Lobel zetelen in de nieuwe Raad van Bestuur van de VRT.

"De man wordt in Duitsland gezocht voor kunstdiefstal", meldt journalist Tom Cochez op de nieuwssite De Werktitel.

Cochez verwijst naar een publicatie in het internetbulletin Prometheus. In maart 2009 verscheen een 'alert' waarin de naam van Deleu valt.

Het Vlaams Belang doet voor reclamecampagnes beroep op het 'Antwerps Reklameburo' van Eric Deleu.

Renesse 23 januari 2010 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 4559171)
dierenmishandelaar

Het gaat toch niet over Rob Klop hoop ik, want anders is zijn madame wel erg beledigd...

nickb 23 januari 2010 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4559211)
Het gaat toch niet over Rob Klop hoop ik, want anders is zijn madame wel erg beledigd...

lol die was ik vergeten...dat stukje ging over die slimme die het hondje van zijn vriendin probeerde te wurgen uit wraak. Het werd indertijd door De Morgen gepubliceerd.

Dus er komt ook nog eens een vrouwenmishandelaar bij :evil:

Xenophon 23 januari 2010 14:02

Als het VB zo verder gaat dan kunnen ze al evengoed aansluiten bij de SPa.

Zo worden ze dan samen de grootste criminele bende in het land.

Savatage 23 januari 2010 14:47

Niet teveel geloven van die zever van Cochez, dat is in het verleden al vaak compleet verzonnen gebleken.

De Garde 23 januari 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4559293)
Niet teveel geloven van die zever van Cochez, dat is in het verleden al vaak compleet verzonnen gebleken.

Wie 't artikel op 'de werktitel' leest, ziet ook wel dat het gebakken lucht is en eerder een zakelijke discussie over een kunstkoop dan een kunstroof. Uiteindelijk wist de vorige eigenaar maar al te goed wie het kunstwerk mee had.

filosoof 23 januari 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 4559171)
Vandaag lees ik een schokkende (of toch niet erg geschokt, gezien het weer om het VB gaat) bericht, waarin beweerd wordt dat een Vlaams Belanger gezocht wordt voor kunstroof. Het gaat om iemand met een hoge functie, als ik het zo noemen mag.

Weet iemand meer over de betrouwbaarheid van dit bericht? Anders neigt het VB meer naar een criminele ipv een politiek club! Want dit is verdomme niet de eerste keer: drugsdealer, moordenaar, pedofiel, dierenmishandelaar, dief en corrupte, etc... :evil:

Weer iemand van de VRT

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be