![]() |
Vaak worden wij aangesproken op dit forum als zijnde niveanen. Dit komt mij altijd over als een belediging.
Andere technieken om ons te provoceren: expliciet CD&V schrijven wanneer het duidelijk over de N-VA gaat, expliciet en ongestoord de afkorting N-VA foutief schrijven (ook al wordt daar op gewezen), Geert Bourgeois schrijven als "Boer Swa" (er zijn nog andere varianten geloof ik,...) Maar over de term 'niveaan' nu, wat vinden jullie daarvan? |
Ik vind het eerder kinderachtig, ofwel reageer je door hetzelfde te doen, ofwel negeer je ze.
Ik negeer die opmerkingen. |
Ik vind dit eveneens tamelijk kinderachtig en het getuigt dat je het niet met je argumenten kunt halen.
|
Citaat:
Ik hoop voor die jongen dat het bewust is dat hij zo verkeerd spelt, want anders zijn er echt kosten aan... Aan dat hele haatdragende stel met hun "niveanen" trouwens. |
Citaat:
wel een leuke vind ik "Ward de Bever" :P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat hij daarmee begonnen is op pi.be |
Citaat:
(in die periode was er nog geen sprake van Guderian) Waar hou ik me toch mee bezig? :wink: |
:)
|
Jullie kunnen toch ook maar tegen weinig tegen. Wees fier dat ze de moeite nemen om u een bijnaam te geven. Ik ben fier op de naam Tsjeef :)
|
Ik ook Thomas, Tsjeef to the bone :wink: :twisted:
|
Als ze moeten beginnen labnamen verzinnen wil dat verzekers zeggen dat de slappe schijt uit hun broek begint te lopen (zeker na de peiling Vrijdag).
Ik moet zeggen dat ze al een paar dagen zeer stil zijn (vanuit de Blok hoek) |
In 't pallieterke wordt deze uitdrukking 'niveaan' ook gebruikt met de reglmaat van de klok.
Persoonlijk vind ik hem maar dom. @ Thomas & Stijn: 't Pallieterke noemt jullie 'de ampersanders'. :wink: |
't Pallieterke is een schijtblad van het VB.
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Don't be mad! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be