Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   CD&V N-VA (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=56)
-   -   Niveaan; m, mv. Niveanen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13422)

Fribre 6 mei 2004 20:19

Vaak worden wij aangesproken op dit forum als zijnde niveanen. Dit komt mij altijd over als een belediging.

Andere technieken om ons te provoceren: expliciet CD&V schrijven wanneer het duidelijk over de N-VA gaat, expliciet en ongestoord de afkorting N-VA foutief schrijven (ook al wordt daar op gewezen), Geert Bourgeois schrijven als "Boer Swa" (er zijn nog andere varianten geloof ik,...)

Maar over de term 'niveaan' nu, wat vinden jullie daarvan?

C uit W 6 mei 2004 20:22

Ik vind het eerder kinderachtig, ofwel reageer je door hetzelfde te doen, ofwel negeer je ze.
Ik negeer die opmerkingen.

Vlaamse Leeuw 6 mei 2004 20:43

Ik vind dit eveneens tamelijk kinderachtig en het getuigt dat je het niet met je argumenten kunt halen.

zorroaster 6 mei 2004 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Ik vind dit eveneens tamelijk kinderachtig en het getuigt dat je het niet met je argumenten kunt halen.

Je moet überBlokker Peace eens "Bourgeois" zien schrijven. Op alle mogelijk manieren, maar niet de juiste...

Ik hoop voor die jongen dat het bewust is dat hij zo verkeerd spelt, want anders zijn er echt kosten aan...
Aan dat hele haatdragende stel met hun "niveanen" trouwens.

Seba 8 mei 2004 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Vaak worden wij aangesproken op dit forum als zijnde niveanen. Dit komt mij altijd over als een belediging.

Andere technieken om ons te provoceren: expliciet CD&V schrijven wanneer het duidelijk over de N-VA gaat, expliciet en ongestoord de afkorting N-VA foutief schrijven (ook al wordt daar op gewezen), Geert Bourgeois schrijven als "Boer Swa" (er zijn nog andere varianten geloof ik,...)

goed dat ik het nu eindelijk eens in de context kan vragen: wat bedoelen de Blokkers en anderen met "Niveaan", vanwaar komt het en wat wil het zeggen?

wel een leuke vind ik "Ward de Bever" :P

Xenon 8 mei 2004 10:58

Citaat:

goed dat ik het nu eindelijk eens in de context kan vragen: wat bedoelen de Blokkers en anderen met "Niveaan", vanwaar komt het en wat wil het zeggen?
Ik denk dat Blok-"humorist" Knut Noordland dit in het leven heeft geroepen. De verwijzing naar Nivea vond hij blijkbaar grappig.

C uit W 8 mei 2004 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:

Ik denk dat Blok-"humorist" Knut Noordland dit in het leven heeft geroepen. De verwijzing naar Nivea vond hij blijkbaar grappig.

Ik zou gokken op gudi.

Ik dacht dat hij daarmee begonnen is op pi.be

Xenon 8 mei 2004 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon

Ik zou gokken op gudi.

Ik dacht dat hij daarmee begonnen is op pi.be

Eerste vermelding van "NiVeA" op pi-forum: 16 november 2001, Knut Noordland.
(in die periode was er nog geen sprake van Guderian)

Waar hou ik me toch mee bezig? :wink:

C uit W 8 mei 2004 14:21

:)

Thomas Hx 8 mei 2004 20:43

Jullie kunnen toch ook maar tegen weinig tegen. Wees fier dat ze de moeite nemen om u een bijnaam te geven. Ik ben fier op de naam Tsjeef :)

SB1234 9 mei 2004 19:29

Ik ook Thomas, Tsjeef to the bone :wink: :twisted:

giserke 10 mei 2004 10:39

Als ze moeten beginnen labnamen verzinnen wil dat verzekers zeggen dat de slappe schijt uit hun broek begint te lopen (zeker na de peiling Vrijdag).
Ik moet zeggen dat ze al een paar dagen zeer stil zijn (vanuit de Blok hoek)

Groot Bakkes 10 mei 2004 17:27

In 't pallieterke wordt deze uitdrukking 'niveaan' ook gebruikt met de reglmaat van de klok.

Persoonlijk vind ik hem maar dom.

@ Thomas & Stijn: 't Pallieterke noemt jullie 'de ampersanders'. :wink:

Philips Inc. 11 mei 2004 00:22

't Pallieterke is een schijtblad van het VB.

:lol:

Thomas Hx 11 mei 2004 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
In 't pallieterke wordt deze uitdrukking 'niveaan' ook gebruikt met de reglmaat van de klok.

Hoe meer bijnamen, hoe rijker je ze schatten, niet :lol:

Groot Bakkes 13 mei 2004 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes

Hoe meer bijnamen, hoe rijker je ze schatten, niet :lol:

en de bijnaam voor het blok in 't pallieterke 'de Bozen' :lol: :lol: :lol:

Tantist 14 mei 2004 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre

Een uiting van pure onmacht van de tegenstanders. Elke keer het gebruikt wordt, is dit een verholen, niet-bedoeld schouderklopje voor de N-VA.

Don't be mad!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be