![]() |
De hypocrisie van LDD
Dat er bij LDD een zootje van van alles wat zit wisten we al langer maar wat de fractieleider vandaag in Villa Politica presteerde slaat alles wat betreft hypocrisie.
In een zielige poging op een goed blaadje bij de Opelarbeiders te komen kwam de fractieleider van LDD zeggen dat we er alles aan moesten doen de autoindustrie hier te houden. Ja, ja, u leest het goed, de fractieleider van de partij wiens voorzitter nog niet zo lang geleden zei dat we de autoindustrie maar moesten laten schieten daar het toch een aflopende zaak was. Weten die eigenlijk wel wat ze willen? Citaat:
|
Ik vond het meest vreemde het moment dat ie vond dat de energieproduktie een kerntaak van de overheid was en daarmee Groen! en SP.a links voorbijstak. Nu as such vallen zijn stoten niet echt op. Het is niet dat de anderen er beter uitkomen.
|
Citaat:
Zoals ik al zei, weten die eigenlijk wel wat ze willen? Dedecker die zegt dat we de autoindustrie moeten laten schieten daar het een aflopende zaak is en de fractieleider die juist het tegenovergestelde doet. |
Citaat:
|
Het zou hypocriet zijn, moest het niet wezen dat ze bij LDD niet openlijk met elkaar akkoord gaan.
Het zou mij niet verbazen als dit een persoonlijke steek is van de fractieleider naar Jean-Marie toe om het te zeggen "ik vind van niet". Het idee van: den baas heeft het gezegd, dus iedereen zal het zeggen, klopt bij die partij niet. En dat spreekt boekdelen. |
:roll: 1 beeld zegt meer dan ......
|
Neen, dat heeft niets te maken met hypocrisie. Dat is gewoon de LDD.
|
ik moet toegeven dat ik Vereeck eigenlijk een bekwaam man vind, wat natuurlijk niet wegneem dat het inderdaad zeer cru is dat net hij nu in naam van ldd afkomt om auto industrie naar hier te halen terwijl zijn partij ze eerder liefst van al zag vertrekken.
|
Citaat:
Die fractieleider is bezig jmd in te halen en voorbij te steken... let maar op. Vereeck heeft zeer weinig interesse in wat de partij zelf denkt... daar komen vodden van! 8-) Vraag mij af of alles al uitgeklaard is met de streep ondertussen... :roll: |
De autoindustrie in ons land zoals we die nu kennen is dood en begraven. Opel is niet de eerste fabriek, en het zal ook niet de laatste zijn, jammer genoeg. De beste oplossing bestaat erin te investeren in nieuwe technologie, en hierin het voortouw te nemen.
|
Ondertussen is de verkoop van Saab aan Spyker rond: http://www.hln.be/hln/nl/1316/Autobe...-is-rond.dhtml
Moraal van het verhaal: Weer goedkoop platvloers uithalen vanuit ldd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be