![]() |
Wie wint 'de slimste mens' 2010
Gokken maar. ;-)
|
linda de win.
of dat ander wijf, bent van looy. |
Is dat gezever nu nog niet gedaan?
|
Volgende aflevering:
1. Ann de Bie 2. Bent van Looy 3. Peter Vandermeersch Laatste aflevering: 1. Bent van Looy 2. Ann de Bie 3. Linda de Win Overigens leek de aflevering van vandaag op een doorgestoken kaart. Filip Joos die tot twee keer toe vertikt zich te laten zakken onder Van Looy terwijl het maar een paar seconden scheelde, en zich vervolgens de mist inspeelde door zich te laten zakken tot op één seconde, wetende dat hij op één seconde onmogelijk 3 goeie antwoorden kan geven... |
Bent :cheer:
|
Nog nooit één keer naar gekeken, naar dat programma.
|
Citaat:
Ik gok op Linda De Win. |
Wordt het geen tijd dat Firestone deelneemt aan De slimste mens?
|
Citaat:
ze schermt met het zogezegde feit dat ze niet bekend genoeg is. maar als we nu een facebookpagina maken "Firestone in de slimste mens", dan moet het toch lukken tegen volgend jaar??? |
Heel het programma is bizar.
Zeker wanneer deelnemers gaan meedoen om hun populariteit op te krikken. En woestijnvis wikt en weegt dan.;-) |
Waarom zouden ze anders meedoen? Voor de "lol"? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Citaat:
Zijn of blijven jullie echt zo naïef, dat dit geen kwis is wie de slimste is, maar een amusementsprogramma dat gemanipuleerd wordt. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ging ervan uit dat Firestone een goede 'kwisser is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bent lijkt mij de sympathiekste 'kop' (op tv, ik weet verder niks van die man qua achtergrond of standpunten)
maar ze zijn bij de VRT zo in hun gat gebeten over de reacties tegen Linda dat ze mogelijk zullen zorgen dat Linda wint ps men heeft die reacties afgedaan als sexistisch ... maar ik denk eigenlijk dat dat wat kort door de bocht is. |
Citaat:
en ja, de plaatjes van das pop zullen wel wat beter verkopen nu. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be